درباره وبلاگ


سامانه اطلاع رسانی آریاتِندر یکی از خدمات ارائه شده از سوی هلدینگ اینترنتی آریاجم می باشد که در سال 1379 به منظور ارائه اطلاعات مربوط به آگهی های مناقصه ، مزایده و استعلام بهاء برای نخستین بار در کشور فعالیت خود را آغاز نموده است . این سـامانه در حال حاضر به عنوان جامع تریـن پایگاه اطلاع رسانـی در ایران شنـاخته شده و بیشترین کـاربران حوزه های اقتصادی فراخوان های دولتی و خصوصی را در اختیار دارد .



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مناقصه ، مزایده و استعلام بهاء آریاتِندر
اطلاع رسانی روزانه اخبار مناقصات ، مزایدات و استعلام قیمت های سراسر کشور به تفکیک موضوع فعالیت و استان محل برگزاری آگهی ها
سه شنبه 16 مرداد 1397برچسب:مزایده,مناقصه,مناقصات,سایت مناقصه, :: 10:38 ::  نويسنده : shojaee

مناقصه چیست ؟

 

یکی از روش های مدرن امروزی برای خرید یا فروش اجناس ,خدمات ,یا کالا که همه خریداران مبلغ پیشنهادی خود را ارائه داده و بررسی ها در حضور آنها صورت می گیرد و در نهایت پیشنهاد با کمترین قیمت پذیرفته می شود .

انوع مناقصه عبارتند از :1- مناقصه یک مرحله ای 2- مناقصه دو مرحله ای .

البته در یک طبقه بندی دیگر مناقصات از جنبه نوع دعوت مناقصه گران به بو نوع عمومی و محدود و اختیاری دسته بندی می شود.در نوع عمومی خرید کالاها از طریق اعلان بین عموم مردم صورت می گیرد . در روش محدود که بین عده معدودی از اشخاص حقوقی یا حقیقی برگزار می شود.و در حالت اختیاری بهترین پیشنهاد دهنده چه حقیق باشد چه دولتی انتخاب می شود .

 

 

 

مزایده چیست؟

روش مزایده یکی از روش های است که برای انعقاد پیمان های عمومی است و در آن از طیق روزنامه های کشور یا روزنامه های رسمی کالاها یا خدمات برای فروش به رقابت گذاشه خواهند شد .و با شخصی قرارداد بسته خواهد شد که قیمت پیشنهادی آن بیشترین باشد .

 

مزایده به دو صورت است یا کتبی است یا حضوری

مزایده حضوری را حراج می گویند و اغلب در مواردی که زیاد مهم نیست و یه صورت فوری انجام می شود مزیت این روش کم بودن تشریفات و ساده بودن آن است .

مزایده کتبی با تشریفات خاص خود همراه است که درج آگهی و انتشار آن و سپس تشکیل کمیسیون از مراحل آن است و اغلب در معاملات مهم صورت می گیرد .

 

مزایای مناقصه و مزایده  چیست ؟

 بارزترین مزیتی که انجام مزایدان و مناقصات با خود به همراه دارند  این است که با این روش های میتوان به گزینه های خوبی برای خرید و فروش دست یافت  .به علاوه همه در برابر این خرید و فروش برابرند  البته یک نکته منفی یا عیبی که دارند جلب توجه به بیشتر سوی کیمت است تا کیفیت !

 

پیروزی و برد در مناقصه و تاثیر آن بر نحوه اجرا و کیفیت کارها!!

 

اغلب پیمانکارن نگرانی مهمی  از بابت برنده شدن در منقصات دولتی یا خصوصی دارند و این موضوع باعث می شود به جای در نظر گرفتن شرایط واقعی اجرا به برنده شدن فکر میکنند و با پیشنهاد های پایین در انتظار برنده شدن است و ممکن است در واقعیت برای انجام دچار مشکل شود یا کیفیت پروژه پایین بیاید .

 

در شهرداریها نعقاد قرارد ها  در سه حالت انجام می شود و به عنوان سپرده خوب انجام دادن کار ده درصد از پیمانکار دریافت می شود .

در ماده 13آیین نامه  مالی شهرداری برای مزایده آمده است اگر شهرداری مایل باشد اموال را چه منقول و چه غیر منقول اجاره بدهد یا بفروشد  باید حتما از روش مزایده این کار را بکند و نیازمند دریافت مجوز نیز در این زمینه می باشد .

برترین وبسایت مناقصات و مزایدت در کشور ایران کدام است ؟

در ایران وبسایت های زیادی وجود دارد که در زینه مزایده و مناقصه فعالیت می کنند اما نکته مهم که باید در نظر گرفت تجربه ,اعتبار و ازشمندی وبسایت و متعهد بودن صاحبان آن است .ما به شما وبسایت آریاتندر را معرفی میکنیم که یکی از برترین و معتبرترین وبسایت های مناقصه و مزایده در ایران است .

 

مرکز اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران

 

حضور و مشاركت در مناقصه ها و مزايده ها ، مي تواند فرصتي استثنايي براي پيشرفت و تثبيت فعاليت هاي رو به رشد يك سازمان محسوب شود ، در صورتي كه اطلاعات مربوط به برگزاري آنها بطور كامل و در زمان مناسب در اختيار مديران ذيربط قرار گرفته شود تا بتوانند فرصت هاي بالقوه پيرامون كسب و كار خود را به فرصت هاي بالفعل و طلايي تبديل نمايند .

شركت آرياتندر با سابقه بيش از ده سال فعاليت در عرصه اطلاع رساني اخبار مناقصه ها و مزايده ها توانسته است با بهره گيري از نوين ترين روش هاي نرم افزاري و استفاده از سيستم هاي جديد اطلاع رساني و همكاري با كارشناسان مجرب و متعهد ، جامع ترين بانك اطلاعات آگهي هاي مناقصه و مزايده را در اختيار بنگاه هاي اقتصادي بزرگ و كوچك در سراسر كشور قرار دهد .

 

منابع دريافت اطلاعات ؛

بطور ميانگين ، روزانه 400 الي 500 عنوان آگهي مناقصه و مزايده در سطح كشور در قالب منابع ذيل منتشر مي شود :

 

78 عنوان روزنامه های کثیرالانتشار استان تهران .

135 عنوان روزنامه ، هفته نامه و دو هفته نامه های منتشر شده در مراکز استانی یا شهرستانها .

17 عنوان وب سایت های دولتی که مرجع اطلاع رسانی تخصصی می باشند .

1493 عنوان وب سایت رسمی شرکت های برگزارکننده مناقصه و مزایده .

62 شرکت برگزار کننده مناقصه و مزایده که قرارداد رسمی با شرکت آریاتندر جهت اعلام آگهی های عمومی و محدود خود دارند .

دريافت و ارسال اسناد آگهي ها ؛

شركت آرياتندر در گستره فعاليت خدمات اطلاع رساني خود و در راستاي تسريع در روند كاري كاربران محترم ، با ايجاد نمايندگي هاي مستقيم در سراسر استانهاي كشور ، اين امكان را فراهم ساخته است تا متقاضيان شركت در مناقصه ها و مزايده ها بدون نياز به مراجعه حضوري در مكان شركتهاي برگزاركننده ، پس از اعلام به مجموعه آرياتندر ، اسناد آگهي هاي انتخابي خود را دريافت نموده و مدارك تكميل شده و پاكات نهايي را در زمان مناسب به برگزاركنندگان آگهي ها ارجاع نمايند .

 

برتري هاي مجموعه آرياتندر ؛

1. شركت آرياتندر با تفاضل بيش از 90 – 70 آگهي در روز نسبت به ساير همكاران خود ، بزرگ ترين و جامع ترين بانك اطلاعات آگهي هاي مناقصه و مزايده را در اختيار دارد .

2. با توجه به حضور دائمي نمايندگان شركت آرياتندر در تمامي مراكز استانهاي كشور ، تمامي جرايد محلي شامل روزنامه ها ، هفته نامه ها و دوهفته نامه هاي انتشار يافته در سراسر شهرستانها در دسترس اين مجموعه بوده و آگهي هاي انتشار يافته بصورت روزانه در اختيار كاربران قرار داده ميشود .

3. در تمامي سرويس هاي اطلاع رساني آرياتندر ، نام كاربري و رمز عبور در سايت www.AriaTender.com براي تمامي كاربران فعال مي گردد كه با توجه به آزاد بودن نمايش كليه دسته بندي هاي مناقصه و مزايده در سايت ، اين امكان براي مشاهده كنندگان وجود دارد كه آگهي هاي مختلفي را با دسته بندي هاي متفاوتي مشاهده نمايند .

4. كاربران شركت آرياتندر مي توانند تا سه آدرس ايميل جهت دريافت اطلاعات روزانه خود معرفي نمايند .

5. كاربران شركت آرياتندر مي توانند در صفحه پيمانكاران و شركتهاي سايت ، مشخصات فعاليتي مجموعه خود را بصورت رايگان وارد كرده و براي عموم به نمايش بگذارند .

6. در سايت AriaTender.com و ايميل هاي ارسالي عكس آگهي هاي انتشار يافته بصورت اسكن شده قابل نمايش مي باشد .

7. در سايت AriaTender.com و ايميل ها و فكس هاي ارسالي ، نرخ هاي ارز ، فلزات ، طلا و سكه روزانه ارسال مي گردد .

 

خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت آریاتندر تماس حاصل فرمائید ؛

تلفن : 18 91 10 88 – 16 91 10 88 – 14 91 10 88 ( 21 98+ )

فکس : 50 95 10 88 – 35 25 10 88 ( 21 98+ )

ایمیل : mail@ariatender.com

 



سه شنبه 16 مرداد 1397برچسب:مزایده,مناقصه,مناقصات,سایت مناقصه, :: 10:36 ::  نويسنده : shojaee

 مفهوم مزایده و مناقصه

اگر بخواهیم معنا و مفهوم لغوی کلمه ی مناقصه را توضیح دهیم گفته می شود که مناقصه به معنای کم کردن و یا در مفهوم واضح تر به معنای کم کردن قیمت یک چیز خاص می باشد و در انگلیسی با نام Tender و یا Bidding شناخته می شود.

در واقع مناقصهیک رقابت است که در آن طرفین اسناد  مناقصات  را مورد برسی قرار می دهند و قیمتی را بر اساس برسی ها اعلام می نمایند.طی این عملیات شرکتی که کمترین قیمت را پیشنهاد می دهد برنده ی مناقصه است و تعهداتی که در موضوع معامله اعلام شده به آن واگذار می شود.

مناقصه گر کیست؟مناقصه  گر نیز فردی است که اسناد مناقصه را دریافت می کد و پس از تحقیق و مطالعه مبلغ مورد نظر را پیشنهاد می دهد.مناقصه گذار نیز آن مرکز و یا ارگانی است که وظیفه ی برگزاری مناقصه را بر عهده دارند.این مراکز می تواند مراکزی مانند وزارتخانه ها و موسسات دولتی و یا غیر دولتی و قوای سه گانه و... باشد.

 

معمولا تمامی مراحل انجام مناقصه در یک سند زمانبندی می شود و برای انجام هر کدام از این مرحله ها مهلتی تعیین می شود که به این سند برنامه ی زمانبندی مناقصه می گویند.

همانطور که گفته شد در مناقصه اسنادی وجود دارد که معمولا برای تعیین مبلغ مورد نظر این اسناد مورد برسی قرار گرفته می شود اما این استاد شامل چه قسمت هایی می باشد؟

  • اولین قسمت شامل یک دعوت نامه است که شرکت مذکوررا به شرکت در مناقصه دعوت می نماید.در واقع این دعوت نامه شامل مدارک و تعهدات و همچنین سریرگهایی برای ضمانت است که شرکت برگزار کننده ی مناقصه آن را متذکر شده است.
  • برگه ی پیشنهادی برای مناقصه که یک مدرک است که از طرف مناقصه گر تکمیل می شود و در آن مناقصه گر یک پیشنهاد برای کارها می دهد و آن را امضاء می کند.

یکی از مهمترین دلایلی که موجب می شود شرکت های بزرگ و کوچک دولتی ویا خصوصی برای شرکت در یک مزایده ترغیب شوند مزایایی که است که شرکت در این مناقصات برای آن ها دارد.

مزایده چیست؟

مزایده نیز یک نوع معامله است که در آن فروشنده مبلغی که برای فروش کالای خود در نظر گرفته است را اعلام می نماید و بعد از آن خریداران دیگری که در مزایده حضور دارند اگر تمایل داشته باشند مبلغی بیشتر از مبلغ اعلام شده اعلام می کنند و در نهایت فردی که بیشترین قیمت را پیشنهاد می دهد برنده ی مزایده اعلام می شود.

اگر آن کالا و یا ملک و یا جنسی مطابق با نظر دادگستری و برای اجرای احکام به مزایده گذاشته شده باشد ابتدا توسط دادگستری به عنوان قیمت پایه قیمت گذاری می شود و خریداران می توانند برای در اختیار گرفتن آن مورد مبالغ پیشنهادی خود را اعلام نمایند.

اگر در مرحله ی اول برگزاری مزایده محصول به فروش نرسد برای بار دوم و سوم نیز تکرار می گردد و یا در صورت لزوم و با دستور دادگستری جنس دیگری از آن فرد توقیف می شود و مورد مزایده قرار می گیرد.

تفاوت مناقصه ها و مزایده ها؟؟همانگونه که گفتیم مناقصه به معنای کم کردن قیمت چیزی است و مزایده نقطه ی مقابل این مفهوم می باشد زیرا در انجام مناقصات شرکتی که کمترین مبلغ را پیشنهاد بدهد برنده ی مناقصه می شود.

جدیدترین اخبار مربوط به برگزاری مناقصات و مزایدات در کشور را می توانید در سایت آریا تندر برترین سایت مناقصه  بیابید.

 

 

 



فهرست عناوین مناقصه های روز یکشنبه مورخ 1396/10/03

 

  1. مناقصه بهینه سازی فیدرهای ۲۰ کیلوولت
  2. مناقصه احداث فونداسیون ٬ نصب برجهای مشبک فلزی و ۰۰۰ خط ۶۳ کیلوولت دومداره میانه -کاغذکنان
  3. مناقصه خرید ۲۳۰۰۰ دستگاه کنتور تکفاز دیجیتال چند تعرفه و ۱۹۰۰۰ عدد قاب کنتور تکفاز دیجیتال چند تعرفه
  4. مناقصه طرح آبرسانی نیل شهر اجرای خط انتقال از چاه جدید تا مخزن ذخیره
  5. مناقصه تعریض و زیرسازی و آسفالت راههای روستایی شمال شرق استان تهران
  6. مناقصه تعمیرات پل کمربندی شرقی و پل بحره
  7. مناقصه محوطه سازی ناحیه فلر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی
  8. مناقصه واگذاری خدمات قایقرانی واقع در دریاچه پارک حاشیه زاینده رود به صورت اجاره یک ساله
  9. مناقصه خرید الکتروپمپ شناور
  10. مناقصه حفاری ٬لایه روبی ٬ آند گذاری و راه اندازی چاههای حفاظت کاتدیک منطقه ۸ گازرسانی تهران
  11. مناقصه تهیه وطبخ وتوزیع غذای بیمارستان شهید بهشتی آبادان
  12. مناقصه تعریض و زیر سازی و آسفالت راههای روستایی غرب و شمال غرب استان تهران
  13. مناقصه احداث و تکمیل ۵ باب ساختمان مخابرات در شهرک ها و نواحی صنعتی استان
  14. مناقصه تگمیل قسمتی از موزه منطقه ای هگمتانه
  15. مناقصه انجام عملیات سفت کاری،ضدحریق و تاسیسات زیربنایی هتل پردیس کیش
  16. مناقصه اجرای عملیات اصلاح پیچ و تقاطع در محورهای حوزه همدان (پیچ مرادبلاغی در محور ملایر و پیچ کارخانه شیشه در محور تهران و ژیچ قهاوند-دشته)
  17. مناقصه اجرای عملیات اصلاح قوس حادثه خیز ، بعد از تقاطع قره تگینی در محور جوکار- خردمند
  18. مناقصه پروژه احداث ایستگاه پمپاژ طرح فاضلاب سورچه سیاه بوم
  19. مناقصه مناقصه عمومی دومرحله ای شماره۳۴/۹۶ موضوع پوشش دهی مخزن ME-۲۱۲۱ -V۲B,VB۳
  20. مناقصه لایروبی و شستشو و مراقبت از مخازن آب تبریز و راهبری ماشین آلات سنگین و سبک


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مزایده های روز یکشنبه مورخ 1396/10/03

 

  1. مزایده اجاره زمین و کارگاه تولید بتن به مساحت۴۰۰۰ متر مربع عرصه با اعیان و مستحدثات منصوب در آن واقع در ای
  2. مزایده بهره برداری از غرفه آرایشی،بهداشتی و ادکلن ایستگاه تهران - بهره برداری از غرفه تنقلات ایستگاه ورامین
  3. مزایده فروش دو دستگاه خودروی مازاد بر نیاز
  4. مزایده فروش دو قطعه زمین با کاربری تجاری واقع در شهر جدید بهارستان –خیابان الفت با شرایط نقد و اقساط
  5. مزایده مزایده واگذاری واحد تزریقات وپانسمان بیمارستان شهید بهشتی شهرستان قروه
  6. مزایده مزایده رستوران بزرگ و رستوران خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران
  7. مزایده فروش انواع سیم مسی اسقاط
  8. مزایده فروش ضایعات آهنی و چدنی ، آلومینیومی و مسی
  9. مزایده مزایده: تجدید اجاره ۴۴ هکتاری از اراضی ساحل راست سرریز سد گلستان(طرح کاشت درخت پالونیا و تیورگراس)
  10. مزایده مزایده: تجدید اجاره پرورش ماهی گرمابی (دو منظوره) در سد بوستان ۹۷-۹۶
  11. مزایده فروش پودرگوگرد واقع در انبار مکانیزه به میزان تقریبی ۳۰۰۰تن ضایعات نخاله گوگرد۷۰۰۰تن
  12. مزایده اجاره استخر ورزشی جمعیت هلال احمرخراسان شمالی شهرستان شیروان
  13. مزایده مزایده ساخت ، نصب و بهره برداری (B.O.T) یک عدد تابلو بیلبورد دو نمایه
  14. مزایده فروش محصول نخود آبی و دیم
  15. مزایده فروش ضایعات چدنی فرسوده
  16. مزایده فروش تعدادی از واحدهای سازمانی خود در شهرستانهای دماوند (ویلایی 15 واحد، آپارتمانی 16 واحد)، بومهن (10 واحدآپارتمانی)، ری (10 واحدآپارتمانی)، پیشوا (10 واحدآپارتمانی)
  17. مزایده اجاره یک باب کافه رستوران پارک ابن سینا به مساحت حدود 90 مترمربع با مبلغ پایه ماهیانه 15 میلیون ریال واقع در کرج - بلوار باغستان - پارک ابن سینا به مدت سه سال
  18. مزایده نصب و راه اندازی سخت افزار و نرم افزار پارکومتر هوشمند شهر میانه شامل سرمایه گذاری ، خرید و نصب و اجرا بهره برداری و نظارت و مدیریت فروش کارت و شارژ پرداخت سرمایه سهم سازمان
  19. مزایده فروش ششدانگ یک باب منزل مسکونی به پلاک ثبتی شماره 1079 فرعی از 163 اصلی واقع در شهرستان بجنورد، پشت میدان بار، شهرک دبیران به مساحت عرصه 168 مترمربع
  20. مزایده فروش یک واحد کارخانه صنعتی با مساحت عرصه 2250 مترمربع در قم کیلومتر 42 جاده جعفریه


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین استعلام قیمت های روز یکشنبه مورخ

  1. استعلام قیمت 539-2821 : تامین فیلتر هوا جهت نصب روی بشکه روغن 200 لیتری--- 540-2829 : اینزرت لبه حمله LE و TE نازل مرحله اول توربین گاز
  2. استعلام قیمت اتصال عایقی
  3. استعلام قیمت 139-3996: خرید اسید سولفوریک و سود مایع --- 73-141: خرید دتکتور آلتراسونیک
  4. استعلام قیمت اقلام برقی زیمنس PARTS FOR SIEMENS ELEC.MOTOR
  5. استعلام قیمت خرید 10 عدد ولو جرج فیشر
  6. استعلام قیمت SPARE PART FOR F &G SYSTEM
  7. استعلام قیمت UNDERGROUND CASTING MOULD - SHIRINKABLE TUBE - WIRING DUCT-CABLE GLAND GLAND - TERMINAL BLOCKS
  8. استعلام قیمت خرید 10000 تن فرومنگنزپرکربن
  9. استعلام قیمت اصلاحیه 96768-44 : استعلام خرید یک سری از قطعات اورژینال پمپ cep --- 962495-45 : استعلام درخواست خرید انجام خدمات سرویس مشعل بویلر کمکی S2 و رفع نشتی از 6 عدد فایرتیوب بویلر کمکی کرافت --- 963-58 : طلق --- 9624925-46 : درخواست خرید شفت - ورق - رینگ --- 961003-47 : شفت فولادی و کلینر
  10. استعلام قیمت طراحی و ساخت یک دستگاه مبدل حرارتی
  11. استعلام قیمت نصب اتصال عایقی
  12. استعلام قیمت ELECTRONIC MODULE FOR 1510 WATER IN OIL ANALYZER AS PER ATTACHED FILE
  13. استعلام قیمت BSTN-135-1005 : بازدید دوره ای TORQUE CONVERTER و آکومولاتور --- BSTN-138-64 : خرید سه عدد دوزینگ پمپ
  14. استعلام قیمت PART FOR "KCON" PENUMATIC CONTROL VALVE
  15. استعلام قیمت اصلاح و به روزرسانی دسته بندی لیست تامین کنندگان داخلی قطعات و تجهیزات مکانیکی مورد نیاز ذوب آهن اصفهان
  16. استعلام قیمت خرید اقلام ایمنی صنعتی از قبیل دستکش، ماسک ، شیشه و ...
  17. استعلام قیمت خرید 20 ست براش هلدر ژنراتور
  18. استعلام قیمت تعمیرات اساسی مدارس شهید مطهری ـ ندای فاطمه ناحیه 2 شهری
  19. استعلام قیمت ویدئو پروژکتور سونی vpl - dx270
  20. استعلام قیمت باطری RMC28AH

1396/10/03



ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مناقصه های روز دوشنبه مورخ 1396/09/012

  1. مناقصه ایمن سازی فیزیکی درمحدوده های مدارس حاشیه راهها
  2. مناقصه مناقصه خدمات نظافت ٬ باربری و نامه رسانی
  3. مناقصه واگذاری تابلو های تبلیغاتی در کلیه محور های مواصلاتی استان
  4. مناقصه برق رسانی به چاه های اضطراری یک و دو قطروم واقع در شهر بافق شرکت آب و فاضلاب استان یزد
  5. مناقصه عملیات اجرایی سد مخزنی عنبران
  6. مناقصه احداث راه روستای قاشقا بلاغ
  7. مناقصه خدمات نگهبانی شرکت گاز استان هرمزگان
  8. مناقصه تامین منابع مالی و اجرای پروژه تعویض کنتورهای یک اینچ و بالاترغیر خانگی و پیاده سازی سیستم قرائت ازراه دور
  9. مناقصه خرید و اجرای عملیات خط انتقال و راه اندازی ۱۰ حلقه چاه اب شرب شهر مشهد – فاز ۱
  10. مناقصه پروژه توسعه اپرون فرودگاه ساری
  11. مناقصه مربوط به انجام خدمات مهندسی و ممیزی جامع انرژی در ساختمانها و محوطه های مربوط
  12. مناقصه اجرای شبکه توزیع ۲۰ کیلو ولت فاز یک ناحیه صنعتی حاجی آباد زیرکوه
  13. مناقصه اجرای عملیات بهسازی و تقویت سازه مخزن ۱۰۰۰۰مترمکعبی استوانه ای کوهسنگی پهنه C
  14. مناقصه خرید و اجرای عملیات خط انتقال و راه اندازی ۱۰ حلقه چاه اب شرب شهر مشهد – فاز ۲
  15. مناقصه خرید لوله - کابل برق و الکتروپمپ شناور به مشخصات درج شده در آگهی
  16. مناقصه تهیه و اجرای خط سرد ترافیکی همراه با گلاسبید و دوام ۱۵ ماهه در راههای حوزه استحفاظی استان همدان
  17. مناقصه کاهش تلفات
  18. مناقصه اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راههای روستایی شهرستان بهار(خلیل کرد،سیمین،وهنان،حسام آبادو رباط
  19. مناقصه واگذاری خدمات حمل زباله های غیر عفونی مرکز پزشکی ٬آموزشی و درمانی توحید سنندج
  20. مناقصه تهیه و اجرای خط سرد ترافیکی دو جزئی راهها و علائم افقی و خط نوشته ها ( با الویت سرعتکاهها )همراه با


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مزایده های روز دوشنبه مورخ 1396/09/12

  1. مزایده تجدیدمزایده نگهداری وبهره برداری ازمجتمع خدماتی رفاهی آناهیتا(باجایگاه سوخت سی ان جی)سه راه نهاوند
  2. مزایده فروش یک دستگاه خودرو آردی قابل تبدیل به پلاک
  3. مزایده واگذاری اجاره محل سوپر مارکت بیمارستان دکتر علی شریعتی
  4. مزایده واگذاری آزمایشگاه بیمارستان شهدای هفتم تیر
  5. مزایده اجاره ساختمان‌ها به پلاک ثبتی ۶۰۱۱ و ۶۰۱۲
  6. مزایده فروش کلیه اموال مستهلک و فرسوده در 11 ردیف : -- ضایعات چوبی -- ضایعات آهنی__ ضایعات پلاستیکی--ضایعات مسی -- شیشه روی میز سالم -- فریم آهنی تابلو برق -- ضایعات الکترونیکی -- کپسول گاز 11 کیلوگرمی -- باطری ماشین -- درب های آلومینیومی -- گاوصندوق
  7. مزایده فروش و واگذاری املاک واقع در شهرک هشت بهشت در 30 ردیف
  8. مزایده فروش یازده دستگاه خودروی مستعمل یا اوراقی به صورت یکجا یا جداگانه شامل وانت نیسان پیکاپ دوکابین - مزدا دوکابین - اتوبوس ولوو - پژو 405 - سمند ....
  9. مزایده ارزیابی کیفی قرارداد اجاره و راهبری پایانه بندر شهید کلانتری به منظور اجرای عملیات بندری در مورد کالاهای کلانتری و غیر کلانتری با انجام سرمایه گذاری تکمیلی
  10. مزایده فروش 26 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین این سازمان با قیمت پایه کارشناسی به شرح: رنو کمپرسی میدلام تک محور - کمپرسی ایویکو یورو کارگو - کامیون برلی ده چرخ تانکر - کامیون داف - مینی بوس بنز - وانت مزدا 1600 - وانت مزدا دو کابین 2000 - سواری پژو 405 - سواری پیکان - کامیونت مان 8 تن
  11. مزایده راهبری و بهره برداری از خطوط پردازش پسماند s6s7 با ظرفیت اسمی 1000 تن و بهره برداری از خطوط پالایش کورس کمپوست p14p15 با ظرفیت 240 تن در روز
  12. مزایده ارزیابی کیفی پیمانکاران جهت طرح تفکیک زباله از مبداء و فروش زباله خشک شهر بابلسر
  13. مزایده فروش 35 هزار تن سنگ آهن کلوخه مگنتیت معدن شماره 2 گل گهر سیرجان به صورت خشک
  14. مزایده فروش انواع دستگاه های اموال مستهلک : فایل، صندلی، مانیتور ، تلویزیون ، ماشین حساب ، شالی کوبی و ... 26 قلم کالا
  15. مزایده اجاره 4 عدد دکه متصل به ایستگاه اتوبوس
  16. مزایده فروش تجهیزات مازاد و از رده خارج پست برق در 15 ردیف شامل: ترانسفورماتور- کلید سکسیونر- کلید قدرت- مقاومت زمین ترانس- تابلو سیمبیک پست- تابلو حفاظت و اندازه گیری- CT سرخط - PT سرخط - لاین تراپ سرخط - فیدر - انواع مقرره - باتری شارژ - تابلو رگولاتور و بانک خازنی
  17. مزایده اجاره دو ساله جایگاه CNG واقع در شهر قنوات بلوار خروجی شهر
  18. مزایده فروش ضایعات حاصل از تولید
  19. مزایده واگذاری فضای موقت تجاری (پک شماره 1) واقع در ایستگاه های آزادگان ، سهروردی ، توحید ، امام حسین و کرج با کابری خدمات بیمه ای
  20. مزایده واگذاری فضای موقت تجاری (پک شماره 1) واقع در ایستگاه های آزادگان ، سهروردی ، توحید ، امام حسین و کرج با کابری خدمات بیمه ای


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مزایده های روزپنج شنبه مورخ1396/09/02

 

  1. مزایده مزایده عمومی فروش خودروهای فرسوده ۵ دستگاه خودرو
  2. مزایده فروش ساختمان اداری امور آب و فاضلاب شهرستان بسطام
  3. مزایده فروش یک قطعه زمین در شهر بهارستان
  4. مزایده فروش ملک مسکونی
  5. مزایده فروش محل اجرای طرح
  6. مزایده مزایده محل اجرای طرح
  7. مزایده تجدید مزایده عمومی اموال اسقاط مازاد بر نیاز و آهن الات و ظایعات ساختمانی..........
  8. مزایده اجاره یکدستگاه آپارتمان اداری واقع در استان تهران : اجاره ماهیانه یک دستگاه آپارتمان با کاربری اداری با قیمت پایه اجاره ماهیانه 30.000.000 ریال و رهن یک میلیارد ریال بمدت یکسال شمسی
  9. مزایده اصلاحیه: فروش املاک در 2 ردیف با کاربری کارگاهی به متراژ 2333 مترمربع به پلاک ثبتی 3837/37 ـ مسکونی به متراژ 160 مترمربع به پلاک ثبتی 3014/951
  10. مزایده کلاسه 960259 : فروش اراضی کشاورزی و ...
  11. مزایده کلاسه 960213 : فروش ششدانگ عرصه و اعیانی ملک و ....
  12. مزایده واگذاری یک باب غرفه کارواش بصورت اجاره در پایانه مسافربری (بلوار شیدان علی تبار) بدون اخذ سرقفلی، حق کسب، پیشه و تجارت
  13. مزایده شماره کلاسه 9500653: فروش ششدانگ ملک به مساحت 103 مترمربع موصوف ساختمان سه طبقه مسکونی
  14. مزایده کلاسه 9500205 - فروش یک دستگاه اتومبیل سواری پژو اس دی به مبلغ 165.000.000 ریال
  15. مزایده کلاسه 962331 : فروش یک دستگاه کامیون کمپرسی و ...
  16. مزایده شماره کلاسه 950682: فروش یک قطعه زمین به مساحت 1000 مترمربع
  17. مزایده کلاسه 961230 : فروش ششدانگ سند اعیانی و ...
  18. مزایده کلاسه 952097 : فروش کولر اسپیلت و ...
  19. مزایده شمره کلاسه 9600009: فروش ششدانگ عرصه و اعیان یک باب خانه به مساحت 74/63 مترمربع
  20. مزایده کلاسه 1/960137 : فروش یک دستگاه خودروی سواری پراید و...


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین استعلام قیمت های روز پنج شنبه مورخ 1396/09/02

 

  1. استعلام قیمت خرید 200 کیت 500 تستی rpr انیسان
  2. استعلام قیمت تامین ویدیو پرژکتور - پرده نمایش برقی پرژکتور - کابل - کابل برق - داکت - داکت کف خواب - زنجیر - پایه ویدیو پرژکتور
  3. استعلام قیمت ارزیابی کیفی - واگذاری قرائت کنتور و توزیع قبوض سالیانه مشترکین عادی، دیماندی و تست و اصلاح لوازم اندازه گیری دیماندی
  4. استعلام قیمت جایگزینی شبکه مسی با خودنگهدار منطقه رودکی
  5. استعلام قیمت 19 نسخه ویندوز اورجینال windows 10 enterprise
  6. استعلام قیمت قطعات ابزار دقیق مورد استفاده در کالیبراتور مانومتر
  7. استعلام قیمت سیم لحیم
  8. استعلام قیمت لاینر استیل
  9. استعلام قیمت مفتول آلومینیومی
  10. استعلام قیمت تامین سیم سیلیکو کلسیم یا گازی
  11. استعلام قیمت اسپری ضدزنگ و ظاهر کننده و پاک کننده و اسپری نافذ
  12. استعلام قیمت TANK SIDE MONITOR and spare part
  13. استعلام قیمت کنتور هوشمند حجمی 5 اینچ محافظ کنتور
  14. استعلام قیمت الکتروپمپ گریز از مرکز
  15. استعلام قیمت خرید مخازن 50 مترمکعبی دو باب و 100 مترمکعبی یک باب با دیواره گالوانیزه و با روی 450 گرم بر مترمربع جهت روستاهای حاج یوسف - ده سلیمان و نورآباد شازند - 3 عدد
  16. استعلام قیمت خرید انجام خدمات سرویس مشعل بویلر کمکی s2 و رفع نشتی از 6 عدد فایرتیوب بویلر کمکی کرافت شرکت مدیریت تولید برق یزد
  17. استعلام قیمت خرید چهارده ردیف قطعات یدکی پمپ
  18. استعلام قیمت خرید مخازن 50 مترمکعبی دو باب و 100 مترمکعبی دو باب با دیواره گالوانیزه و با روی 450 گرم بر مترمربع برای روستاهای مسلم آباد - فردقان - قلعه ارجناوند - 3 عدد
  19. استعلام قیمت پیاز درشت درجه یک 1500 کیلوگرم
  20. استعلام قیمت تامین شفت فولادی و کلینر


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مناقصه های روز شنبه مورخ 1396/09/01

  1. مناقصه ارائه خدمات مربوط به حفظ و نگهداری فضای سبز
  2. مناقصه تکمیل مدرسه ۶ کلاسه رحمانی (دادگر) گنبد
  3. مناقصه لایروبی پای اسکله های نگین
  4. مناقصه تعویض روغن خدمات پنچرگیری تعمیرات لاستیک و سایر سرویس های لازم انواع خودروهای م
  5. مناقصه عبارتست است از تهیه و تأمین کلیه کالاها ، لوازم و تجهیزات مورد نیاز و اجرای عملیات تامین برق و توسعه
  6. مناقصه فراخوان عمومی متقاضیان واجد شرایط جهت جذب سرمایه گذار به منظور طراحی واحداث کارخانه تولیدکاغذ از کرب
  7. مناقصه عبارتست است از تهیه و تأمین کلیه کالاها ، لوازم و تجهیزات مورد نیاز و اجرای عملیات تامین برق و توسعه
  8. مناقصه اصلاح بخشی از خط انتقال آب گناباد
  9. مناقصه جایگزینی شبکه مسی با خودنگهدار منطقه نارمک
  10. مناقصه عبارتست است از تهیه و تأمین کلیه کالاها ، لوازم و تجهیزات مورد نیاز و اجرای عملیات تامین برق متقاضیان
  11. مناقصه اجرای عملیات توسعه و بازسازی شبکه آب شهر اهر
  12. مناقصه اصلاحیه خرید ۱۶۰ دست لباس آتش نشانی
  13. مناقصه مربوط به مرمت و بهسازی جاده و محوطه چاه ۱۰۰ آغاجاری
  14. مناقصه انواع مقره پلیمری (کششی و اتکایی)
  15. مناقصه گسترش و نوسازی فضای آشپزخانه رستوران شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند
  16. مناقصه احداث، اصلاح و برکناری شبکه فشارضعیف، احداث و برکناری شبکه فشارمتوسط هوایی، احداث و برکناری پست و تب
  17. مناقصه فراخوان عمومی ارزیابی کیفی لوله گذاری فاضلاب منطقه ۵ شهرداری
  18. مناقصه خرید تجهیزات اکتیو (مودم روتر مخابراتی) شبکه مخابرات برق کشور جهت راه¬اندازی سرویس ....
  19. مناقصه تعمیرات و نگهداری شبکه تاسیسات گازرسانی و خدمات امداد رسانی در شهرستان های بافت ٬رابر و توابع
  20. مناقصه خدمات نگهبانی از اماکن ٫ اموال و تاسیسات پالایشگاه چهارم شرکت مجتمع پارس جنوبی

 



ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مزایده های روز چهارشنبه مورخ 1396/09/01

  1. مزایده فروش قطعات مسکونی و تجاری با شرایط نقدی در شهرستان قیر و کارزین
  2. مزایده فروش قطعات با شرایط نقدی در شهرستان مرودشت (مرودشت - مسکن مهر - پروژه بتن عرشه )
  3. مزایده فروش قطعات با شرایط نقدی در شهرستان مرودشت (مسکن مهر - رجاء آباد مرودشت )
  4. مزایده مزایده: اجاره ۴۲ هکتار زمین و باغ در محدوده روستای بازگیر
  5. مزایده فروش ۲۰ دستگاه انواع خودرو کارکرده و مازاد بر نیاز و ۴۰دستگاه موتورسیکلت اسقاطی و غیر قابل شماره
  6. مزایده بهره‌برداری از یکباب استخر سرپوشیده در مجموعه امام رضا(ع)رامسر/تجدید
  7. مزایده فروش مقادیری از اجناس مازاد خود برپایه قیمت کارشناسی در 8 ردیف : -- اقلام آهنی و فلزی (زنجیرچرخ، پیچ و مهره و برس سیمی)-- قطعات یدکی موتورجوش لینکلن و دینیو__ عایق جوش (پودر کدولد، هندی کپ)-- اقلام برقی؟مسی (کابل مسی)-- اقلام حفاظت خوردگی فلز (حلقه اتصال به زمین، حلقه اتصال کابل ، پیچ اتصال)-- اقلام چدنی؟فلزی (پیرپیاده رو، غلاف تلسکوپی و کفشک)-- اقلام پوششی و عایق پلاستیکی (نوار عایقکاری، غلاف لاستیکی، پرایمر)-- ابزار دقیق (فشارسنج)
  8. مزایده اجاره عرصه ای به مساحت 50 هکتار از اراضی مستعد کشاورزی و قابل کشت برای محصولات باغی و زراعی و قلمه صنوبر دارای امکاناتی از قبیل یک حلقه چاه عمیق آماده - سیستم آبیاری و یک باب سوئیت جهت اقامت واقع در نهالستان شاندرمن بمدت یکسال
  9. مزایده کلاسه 9501307 - فروش آپارتمان مسکونی به مساحت 95.0 مترمربع ...
  10. مزایده فروش 13 قلم کالای اسقاط شامل ضایعات آهنی، کابل، بشکه خالی، باطری، الکترود، لاستیک و... موجود در مناطق 5 و 8 علمیات انتقال گاز (شهرستان شیراز و تبریز و اردبیل)
  11. مزایده فروش 13 قلم کالای اسقاط شامل ضایعات آهنی، کابل، بشکه خالی، باطری، الکترود، لاستیک و... موجود در مناطق 5 و 8 علمیات انتقال گاز (شهرستان شیراز و تبریز و اردبیل)
  12. مزایده فروش 13 قلم کالای اسقاط شامل ضایعات آهنی، کابل، بشکه خالی، باطری، الکترود، لاستیک و... موجود در مناطق 5 و 8 علمیات انتقال گاز (شهرستان شیراز و تبریز و اردبیل)
  13. مزایده اجاره بهره برداری از جایگاه سی ان جی امام علی (ع) بوئین زهرا را به مدت یکسال
  14. مزایده فروش مقادیری از اجناس مازاد خود در 6 ردیف شامل (انواع بلبرینگ و قطعات مرتبط در 20 قلم کالائی به وزن تقریبی 100 کیلوگرم) --- (انواع قطعات یدکی کنتور و رگولاتور و ایستگاه تقلیل فشار در 227 قلم کالائی به وزن تقریبی 500 کیلوگرم) --- (قطعات یدکی شیرآلات گاز در 23 قلم کالائی به وزن تقریبی 130 کیلوگرم) --- (قطعات یدکی لاستیکی شیرآلات گاز در 6 قلم کالایی به وزن تقریبی 2 کیلوگرم) --- (انواع المنت فیلتر گاز و سبد مرتبط با فیلتر و اورینگ (واشر) مربوطه در 7 قلم کالایی به وزن تقریبی 1460 کیلوگرم) --- (انواع قطعات یدکی دستگاه اودرایز هیتر گاز در 19 قلم کالائی به وزن تقریبی 24 کیلوگرم)
  15. مزایده اجاره پرورش ماهی گرمابی (دو منظوره) در سد بوستان برای سال 96-97
  16. مزایده فروش مقادیری از اجناس مازاد خود کنتور و رگولاتور بوزن تقریبی 7.000 کیلوگرم
  17. مزایده کلاسه 9500363 : فروش یک باب مغازه محل چایخانه و ...
  18. مزایده واگذاری به اجاره تعدادی از موقوفات در 4 ردیف شامل محمد حسین وحید سبزرواری ـ حاج اسماعیل حاتمی میلانلوه ـ حاج اسماعیل حاتمی میلانلو ـ اسفندیار حاج اسماعیل حاتمی میلانلو حوزه علمیه
  19. مزایده فروش ششدانگ پلاک ثبتی به متراژ 2701 مترمربع ... مجموعا به مبلغ 4.751.000.000 ریال
  20. مزایده اجاره آبی خاکی باغات - واگذاری باغات میوه خود واقع در نظرآباد خیابان آیت اله خامنه ای به صورت آبی خاکی برای مدت سه سال به بالاترین مبلغ پیشنهادی به صورت اجاره


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین استعلام قیمت های روزچهارشنبه مورخ1396/09/01

 

  1. استعلام قیمت cpu lga 1155 فن ـ linksysy access point : اکسس پوینت شبه 1 دستگاه ـ فن cpu رایانه مدل p4lga fan 1 دستگاه ـ هارد دیسک اکسترنال 1 دستگاه
  2. استعلام قیمت خرید آسفالت گرم بیندر با دانه بندی 19-0
  3. استعلام قیمت خرید 8 ردیف اقلام برقی کارگاه تعمیر قالب
  4. استعلام قیمت بویلر آبگرم با ظرفیت 1.000.000 کیلوکالری گرماگستر + مشعل مربوطه دوگانه سوز ایران رادیاتور - 1 دستگاه
  5. استعلام قیمت الکتروپمپ دیافراگمی دوزینگ فسفات
  6. استعلام قیمت کانکس (کاروان) یک عدد
  7. استعلام قیمت قطره گیر داخل اسپری تاور
  8. استعلام قیمت خرید دو دستگاه فن کوئل راست زن 400 شرکت تهویه - 2 دستگاه
  9. استعلام قیمت چهار ردیف بوش و رولیک
  10. استعلام قیمت ترمز کفشکی مگنتی جریان مستقیم
  11. استعلام قیمت پلاستیک زباله
  12. استعلام قیمت کارواش شوینده فشار قوی صنعتی
  13. استعلام قیمت دو ردیف یاتاقان
  14. استعلام قیمت تلفرهای 7 و 3.2 تن
  15. استعلام قیمت size=1*400mm2 v=10kv مفصل کابل آلومینیومی
  16. استعلام قیمت یک دستگاه خدمات آزمایشگاهی
  17. استعلام قیمت 100 مترمربع تهیه مصالح ساخت حمل و نصب کمدهای جعبه ای فعالیت های نصب تاسیسات برق لوله کشی و سایر تاسیسات ساختمان
  18. استعلام قیمت 25 قلم تجهیزات امنیتی
  19. استعلام قیمت 7 مورد ابزار آلات
  20. استعلام قیمت 1 مترمربع اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور گنبد کبود - چشمه ماهی شهرستان نهاوند


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مناقصه های روز سه شنبه مورخ 1396/08/30

 

  1. مناقصه انجام خدمات خط کشی سطوح پروازی فرودگاههای کشور به همراه مصالح۳۵۰۰۰۰ کیلو گرم رنگ ترمو پلاست
  2. مناقصه تأمین مصالح مورد نیاز و تکمیل عملیات ساختمانی و تاسیساتی پست ۲۰/۶۳ کیلوولت شهدا (GIS)...( ۹۶۰/۱۰۱۰)
  3. مناقصه خرید لوازم اندازه گیری انرژی شامل: ۲۵ دستگاه انرژی میتر مستر؛ ۱۷ دستگاه انرژی...( ۹۶۰/۱۰۱۱)
  4. مناقصه اجرای عملیات ساختمانی و تاسیساتی پست۶۳/۲۰کیلوولت مسکن مهرفولادشهر ( ۹۶۰/۱۰۰۹ )
  5. مناقصه خرید تجهیزات اکتیو شبکه کامپیوتری سازمان هواپیمایی کشوری
  6. مناقصه سامانه هوشمندالکترونیکی حفاظت پیرامونی انبار مرکزی برق تهران
  7. مناقصه اجرای ۳۸۸۰۴ متر پروژه گازرسانی در روستاهای جرمشت بالا، جنبد، بهجان و ... از توابع سیمکان
  8. مناقصه خرید البسه استحقاقی نگهبانی شرکت
  9. مناقصه عملیات باغبانی و فضای سبز شرکت پالایش گاز بیدبلند در میانکوه درسال۹۷-۱۳۹۶ ۸۲۹/۹۶/۶۲۴
  10. مناقصه خرید ورق پلیمری ایرانی
  11. مناقصه خرید لوله پلی اتیلن
  12. مناقصه تجدید قرائت کنتور و پخش قبوض مشترکین عادی و دیماندی و تست لوازم اندازه گیری دیماندی
  13. مناقصه انواع مقره (کششی و اتکایی ) - عمرانی
  14. مناقصه ارائه خدمات پاسخگویی تلفنی بصورت شبانه روزی سامانه ۱۴۱
  15. مناقصه خرید ۹ دستگاه پست سیار
  16. مناقصه خرید رگولاتور گاز خانگی
  17. مناقصه انواع پایه سیمانی چهارگوش (شرق) - عمرانی (۹۷-۹۶)
  18. مناقصه خرید ۴۲۰ کیلومتر کابل ۱۰*۲ و ۳۵۵ کیلومتر کابل ۱۰*۴
  19. مناقصه خرید دو دستگاه دوربین کرونا
  20. مناقصه تدوین برندبوک بانک ملی ایران


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مزایده های روز سه شنبه مورخ 1396/08/30

 

  1. مزایده فروش واحدهای آپارتمان واقع در شیراز -پروژه ترکیب بنا - مجتمع آناهیتا
  2. مزایده فروش واحدهای آپارتمانی واقع در شیراز - پروژه نیلوفر در 14 ردیف
  3. مزایده فروش قطعات مسکونی با شرایط نقدی در شهر شیراز در 4 ردیف
  4. مزایده آگهی فروش قطعات با شرایط نقدی در شهرستان داراب - نی ریز - فسا
  5. مزایده فروش اقلام اسقاط شرکت مشتمل بر هشت گروه
  6. مزایده مزایده فروش سیم مسی اسقاط یا خلوص بالای ۹۹ درصد
  7. مزایده بهره برداری از یکباب خشکشویی بانضمام سایر متعلقات آن در مجموعه ورزشی انقلاب
  8. مزایده مزایده دوعدد سالن ورزشی چند منظوره غدیر و سالن اسکواش ارکیده
  9. مزایده فروش ۱۱۱ قلم کالا شامل ( اقلام راکد نو ، اسقاطی و کارگاهی و نجاری مستعمل )
  10. مزایده اجاره سوله
  11. مزایده آگهی فراخوان ماده ۲۲ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت قطعه زمین با کاربری توریستی گردشگری
  12. مزایده فروش املاک مشروحه به شرح: فروش ملک بصورت نقد و اقساط در 5 ردیف شامل زمین - ساختمان - انبار - سالن تولید - رستوران --- فروش به صورت نقد و اقساط به کسر 10 درصد قیمت در 9 ردیف شامل ساختمان - زمین - آشپزخانه - مزرعی --- فروش بصورت نقد و اقساط به کسر 30 درصد قیمت شامل زمین - دامداری - ساختمان - استخر پرورش ماهی - کارخانه
  13. مزایده فروش حدود 294 تن مواد حاصل از بوجاری بذور گندم
  14. مزایده پارکبان در خصوص نصب و راه اندازی دستگاههای پارکومتر هوشمند در سطح شهر
  15. مزایده فروش دامهای مازاد بر نیاز واحدهای شهریار و حسن آباد: گاو شیری آبستن داشتی - گاو شیری غیرآبستن حذفی و کشتارگاهی - گوساله نر شیرخوار و قطع شیر و پرواری - تلیسه غیرباردار حذفی کشتارگاهی و فری مارتین
  16. مزایده فروش تعدادی از خودروهای سبک و سنگین در 6 ردیف شامل زانتیا - سمند - بادسان کامیون کمپرسی - پژو GLX405 - پراید - نیسان 2400
  17. مزایده واگذاری اخذ عوارض ورودی خودرو و نیز بهره برداری از باسکول 60 تنی تمام اتوماتیک
  18. مزایده فروش حدودا 90 تن وش پنبه
  19. مزایده فروش 2 دستگاه انواع خودرو و 2 دستگاه مولد بنز 250 کیلوولت آمپر
  20. مزایده مزایده زمین به مساحت 200.52 مترمربع دارای دو باب مغازه بادیوارهای خشتی گلی و ...


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین استعلام قیمت های روزسه شنبه مورخ 1396/08/30

  1. استعلام قیمت 70 دستگاه شوفاژ روغنی 13 پره
  2. استعلام قیمت 1 سری آهن آلات
  3. استعلام قیمت 1 قوطی محیط کشت
  4. استعلام قیمت خرید ـ حمل و نصب و راه اندازی میکسر مستغرق : 4 دستگاه میکسر مستغرق فاضلابی مدل hertz 50 مرجع سازنده homa کشور سازنده آلمان
  5. استعلام قیمت خرید ـ دستگاه دبی سنج اولتراسونیک اندازه گیری فاضلاب خام قابل نصب بر روی پارشال فلوم
  6. استعلام قیمت 300 عدد زونکن ایستاده لب کج
  7. استعلام قیمت 1 مجموعه سایر فعالیت های حرفه ای علمی و فنی طبقه بندی نشده در جای دیگر : خدمات عمیر و راه اندازی سامانه خودکار هواشناسی فرودگاه امام ره
  8. استعلام قیمت 1 مجموعه سایر فعالیت های حرفه ای علمی و فنی طبقه بندی نشده در جای دیگر : خدمات عمیر و راه اندازی سامانه خودکار هواشناسی فرودگاه امام ره
  9. استعلام قیمت 2 دستگاه بوکسر موتورسیکلت
  10. استعلام قیمت 1000 جلد دفتر یادداشت خطی 1 سیمی گلاسه تعداد برگ 80 برگ نام تجارتی hirmand paper
  11. استعلام قیمت خرید فن کوئل زمینی با حجم 200-300-600-cfm 1200 رادیاتور آلومینیومی یکپارچه فن کوئل آبی گرمایشی و سرمایشی 30 عدد
  12. استعلام قیمت ph meter مدل metrohm ساخت کشور سوئیس 1 دستگاه
  13. استعلام قیمت تامین روغن مایع سرخ کردنی 16 کیلویی ورامین - روغن نباتی مایع آفتابگردان تک رنگ حلب 16 کیلویی 1000 حلب
  14. استعلام قیمت دو دستگاه dvr دستگاه ضبط تصاویر دوربین های مداربسته یک عدد 8 کاناله و یک 32 کانال ـ دستگاه ضبط و پخش dvr تصویر 8 کاناله مدل td-2308 me-a 8CH 2 دستگاه
  15. استعلام قیمت انجام سرویس و تعمیر و نگهداری شبکه گاز
  16. استعلام قیمت 11903 تعمیرات اساسی مدرسه حسین آباد امجدی سنقر
  17. استعلام قیمت تستر مادربرد رایانه مدل mts-6000 نام تجارتی C&D مرجع عرضه کننده 438 دستگاه
  18. استعلام قیمت تهیه و نصب قرنیز 100 متر ، تهیه و نصب کفپوش 100 متر ، رنگ آمیزی 450 متر
  19. استعلام قیمت تعمیرات ساختمانی پست 63 کیلوولت هلیلان
  20. استعلام قیمت هارد اکسترنال ضدضربه و ضدخش و ضدآب مدل A data 2tb - یکعدد

 



ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مناقصه های روزشنبه مورخ 1396/08/27

  1. مناقصه تکمیل مدرسه ۶ کلاسه ارسک بشرویه
  2. مناقصه احداث مدرسه ۶کلاسه شاهیک قاین
  3. مناقصه احداث مدرسه امیرآباد بیرجند
  4. مناقصه حمل ذرت داخلی خریداری از مرکز شهرستان ارزوئیه وصوغان
  5. مناقصه استعلام ارزیابی کیفی انچام تعمیرات زیر آبی شناور یدک کش یادگار ۲
  6. مناقصه تامین سرویس ایاب و ذهاب کارکنان انبار نفت شهید دولتی منطقه البرز
  7. مناقصه خدمات ایاب و ذهاب درون شهری و برون شهری
  8. مناقصه اجرای آسفالت سردروستای سفید آبه شهرستان نیمروز
  9. مناقصه اجرای آسفالت سرد روستای سنگان شهرستان چابهار
  10. مناقصه پروژه احداث فیدر خروجی شهرستان باغملک
  11. مناقصه پروژه کاهش تلفات روستائی شهرستان شوشتر
  12. مناقصه مقدار۶۶۰۰ (شش هزار و ششصد)مترلوله چدن داکتیل مقاوم در برابر زلزله دراقطار مختلف جهت استفاده در تأسیس
  13. مناقصه پروژه احداث قدرت مانور شهرستان گتوند
  14. مناقصه پروژه احداث قدرت مانور شهرستان هفتکل
  15. مناقصه پروژه کاهش تلفات فاز ۱ شهرستان ماهشهر
  16. مناقصه روکش آسفالت محورهای منتهی به فریمان (کارخانه قند بطرف اسد آباد )
  17. مناقصه خدمات مشبک کاری به روش TCP و ازمایش چاهها ۹۶/۰۷۲
  18. مناقصه احداث ایستگاه پمپاژ بابا هادی و عملیات مورد نیاز طرح تنگ حمام
  19. مناقصه انجام عملیات سفت کاری،ضد حریق اسکلت و تاسیسات زیربنایی پروژه هتل پردیس کیش
  20. مناقصه تهیه و تامین مواد اولیه غذایی، طبخ وتوزیع غذا و ... تنظیفات، ابارخانه ها نجات غریق قشم

 



ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مزایده های روزشنبه مورخ1396/08/27

  1. مزایده بهره برداری از غرفه میوه و تره بار واقع در بلوار نصر جنب مجتمع بهاران
  2. مزایده استیجاری یک واحد آپارتمان مسکونی دو خوابه با مساحت مفید حدود 81/5 متر مربع با پلاک ثبتی 1036/1 با مبلغ اجاره ماهیانه 7.700.000 ریال
  3. مزایده انجام امور تبلیغاتی اتوبوس های تحت پوشش خود
  4. مزایده واگذاری انتشارات دانشجویی خود به صورت اجاره
  5. مزایده واگذاری داروخانه بیمارستان شهدای سروستان
  6. مزایده فروش املاک در 2 ردیف با کاربری اداری
  7. مزایده بهره برداری نگهداری تعمیر و تجهیز ایستگاه دوچرخه سواری بانوان ریحانه
  8. مزایده بهره برداری از نه باب زمین تنیس روباز به انضمام یکباب سالن سرپوشیده و سایر متعلقات آن در مجموعه ورزشی شهید شیرودی
  9. مزایده فروش حدود 150 تن پسماند خشک مخلوط از قبیل نان خشک، کاغذ، شیشه، فلز پلاستیک و حدود 3 تن ضایعات تفکیک شده پت
  10. مزایده فروش ملک و کلیه ماشین آلات تولید کیک به صورت یکجا و یا مجزا
  11. مزایده واگذاری تعدادی از پل ـ بیلبوردها و نمایشگرهای تبلیغاتی سطح شهر مشهد مقدس
  12. مزایده واگذاری غرهای بوستان زائر پذیر غدیر شامل (فروشگاه مواد غذایی - حمام - شهربازی - مجموعه قصر بادی - سینما 5 بعدی - قایقرانی دریاچه - نانوایی - اغذیه - رستوران - بازیهای رایانه ای - یخ و آبجوش - چایخانه و تنقلابت آبمیوه وبستنی - خدمات تاکسی و سرویس - فروش چادر و ملزومات سفر - اجاره دو چرخه - نمایشگاه صنایع دستی - خدمت گردشگری - واقعیت مجازی
  13. مزایده فروش اقلام ضایعات و مازاد خود
  14. مزایده فروش سه دستگاه از خودروهای متعلق به شرکت : -تویوتا کمری مدل 2014-- وانت مزدا مدل 1392-- سمند ال ایکس مدل 1387
  15. مزایده فروش اقلام ماشین آلات صنعتی خود
  16. مزایده فروش حدود 200 تن مواد اولیه کود شیمیایی مایع
  17. مزایده واگذاری سهام در 2 ردیف شامل شرکت مهندسی آب و خاک پارس با برآورد 5.350.461.120.496 ریال ---- سرمایه گذاری گسترش و توسعه صنعت با برآورد 950.023.750.000 ریال
  18. مزایده فروش خط تلفن همراه دائمی (2 سیم کارت) -- خودرو پژو پارس (2 دستگاه)
  19. مزایده مزایده اقلام : تجهیزات رایانه ای از قبیل کیس، چاپگر، سرور، و لپ تاپ و دستگاه حضور و غیاب به تعداد رویت--- آهن آلات قراضه حدودا 30 تن
  20. مزایده کلاسه 950349 : فروش یک دستگاه پارچه بافی گرد بافت و ...

 



ادامه مطلب ...


فهرست عناوین استعلام قیمت های روز شنبه مورخ 1396/08/27

  1. استعلام قیمت تعمیرات و اجرت کلیه تاسیسات مکانیکی و برقی (گرمایش، سرمایش، برج نوری، ساختمان و محوطه) قرارگاه و پاسگاههای پلیس راه حوزه استحفاظی استان کرمانشاه 1 عدد
  2. استعلام قیمت آمونیوم چهار ظرفیتی و آلدئیدها دامی محلول ضدعفوی کننده اصلی کلرامین T به مقدار 10000 بطری
  3. استعلام قیمت 10.000 عدد حلوا شکری 50 گرمی
  4. استعلام قیمت سیمان سیاه تیپ 1 اصفهان
  5. استعلام قیمت 11 عدد وسایل و ابزار مناسب سازی محیط زیست معلولین شامل دستگیره کمکی توانمند سازی ـ صندلی حمام تاشو ـ دستگیره کمکی توانمند سازی حمام
  6. استعلام قیمت بسته شماره 117-96-81 منطقه شرق کلید در دست روستایی بنیاد مسکن نهاد رهبری استان قم شامل تولید، انتقال و توزیع برق شامل 2 طرح
  7. استعلام قیمت خرید ماسه جهت شهرستان کنگاور
  8. استعلام قیمت انجام خدمات حمل و نقل طرحهای عمرانی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در سال 1396
  9. استعلام قیمت خرید نرم افزار
  10. استعلام قیمت کلید در دست روستایی بنیاد مسکن نهاد، رهبری: 1 طرح تولید انتقال و توزیع برق
  11. استعلام قیمت خرید قطعات بولدوزر
  12. استعلام قیمت مرمت و لایروبی قنات روستای بند امیر شهرستان زرندیه
  13. استعلام قیمت فعالیت های نصب تاسیسات برق ، لوله کشی و سایر تاسیسات ساختمان
  14. استعلام قیمت خرید یک عدد ماسه
  15. استعلام قیمت 500 کیسه سیمان سیاه تیپ دو
  16. استعلام قیمت تعمیر، بازسازی و نصب تاسیسات مکانیکی زندانهای سلماس و ماکو شامل فعالیت های نصب تاسیسات برق، لوله کشی و سایر تاسیسات ساختمانی
  17. استعلام قیمت خرید چاپگر
  18. استعلام قیمت خرید ماسه جهت شهرستان پاوه به تناژ 1000 تن
  19. استعلام قیمت احداث خط انتقال
  20. استعلام قیمت خرید ماسه جهت شهرستان روانسر به تناژ 600 تن


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مناقصه های روز پنج شنبه مورخ 1396/08/25

 

  1. مناقصه تجدید ارزیابی کیفی تعمیر سرویس و نگهداری سیستم اعلام و اطفا حریق هوشمند اداره کل بنادر و دریانوردی
  2. مناقصه بهسازی آسفالتی محورهای قدیم سلفچگان - ساوه و باغیک - تفرش
  3. مناقصه برقگیر ۲۰ کیلوولت ۱۰ کیلو آمپر
  4. مناقصه عملیات خاکی و احداث دیوار حصار و زهکش پست ۱۳۲ کیلوولت دهدز
  5. مناقصه خدمات پشتیبانی و به روز رسانی نقشه های هوانوردی
  6. مناقصه بهسازی راه ملاسرا - شفت - زنجان
  7. مناقصه راهبری و نگهداشت جایگاه شرکتی کرج بصورت حجمی زمانی
  8. مناقصه اصلاح شبکه و انشعابات گاز٬ ناحیه گازرسانی چناران
  9. مناقصه خرید ، حمل ، تخلیه ، نصب و راه اندازی دو دستگاه دیزل ژنراتور جهت استادیوم ۷۵۰۰۰ نفری نقش جهان اصفهان
  10. مناقصه خدمات عمومی سازمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی
  11. مناقصه انجام حجم تعمیرات اساسی تعدادی از واحدهای فاز۱-CCR-LPG-KHT
  12. مناقصه اجرای عملیات سنگی وملاتی رمشک شهرستان قلعه گنج
  13. مناقصه اجرای عملیات سنگی و ملاتی عباس آباد اسفندقه شهرستان جیرفت
  14. مناقصه فراخوان عمومی تامین نیروی انسانی نگهبانی حجم کار -ضریبی
  15. مناقصه اجرای عملیات سنگی ملاتی حسین آباد بلوک شهرستان جیرفت
  16. مناقصه واگذاری امور مربوط به حجمی عملیاتی سوختگیری هواپیمائی
  17. مناقصه انجام خدمات مشاوره بازرسی و نظارت فنی بر کیفیت کالا و تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب تبریز(مدول دوم) و تص
  18. مناقصه اجرای شبکه فرعی جمع آوری فاضلاب شهرک فرهنگیان بجنورد به همراه نصب ۲۰۰۰ فقره انشعابات فاضلاب
  19. مناقصه انجام خدمات تامین خودرو به تعداد ۴ دستگاه خودرو تاکسی به صورت روزکار ، تعداد ۷ دستگاه خودرو سواری
  20. مناقصه اجرای عملیات سنگی و گابیونی نکوگان شهرستان عنبرآباد


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مزایده های روز پنج شنبه مورخ 1396/08/25

 

  1. مزایده فروش ۴۳ دستگاه انواع خودروی قابل شماره گذاری (شماره ثبت ستاد:۱۰۰۹۶۱۰۵۶۰۰۰۰۱۳)
  2. مزایده اجاره محل جهت استقرار یک باب ساختمان پیش ساخته جهت فعالیت حمل و نقلی در پایانه بار چابهار
  3. مزایده فروش دفترمرکزی دانشگاه ارومیه درتهران
  4. مزایده مزایده شماره ۲- خودروهای سبک و سنگین اسقاط و مستعمل
  5. مزایده فروش ۱۳۰تخته چادر امدادی مستهلک
  6. مزایده ۲۵ تن سیم مسی اسقاط و ۱۰ تن سیم آلومینیوم اسقاط
  7. مزایده فروش ۱میلیون تن سنگ آهن دانه بندی شده شامل ۵۰۰هزارتن با عیار میانگین ۶۰درصد و۴۰۰هزارتن باعیار میانگین ۵۸درصد و۱۰۰هزارتن باعیار میانگین۶۰درصد ازمعدن چاه گز
  8. مزایده تجدید واگذاری محل جهت اجاره غرفه ها و رستوران و آشپزخانه واقع در اصفهان
  9. مزایده دعوتنامه شرکت در مزایده عمومی مجموعه آبی سرپوشیده بانوان مشهد تربیت بدنی کارگران خراسان رضوی
  10. مزایده بهره‌برداری از نه باب زمین تنیس روباز به انضمام یکباب سالن سرپوشیده درمجموعه ورزشی شهید شیرودی
  11. مزایده بهره برداری از فضایی جهت فروشگاه ورزشی جنب زمینهای تنیس در مجموعه ورزشی شهید شیرودی-تجدید
  12. مزایده بهره‌برداری از یکباب سالن بدمینتون به انضمام یکباب خوابگاه درمجموعه ورزشی شهید شیرودی/تجدید
  13. مزایده بهره برداری از زمین چمن فوتبال شماره ۲ بانضمام سایر متعلقات آن در مجموعه ورزشی شهید شیرودی
  14. مزایده بهره برداری از یکباب سالن جهت ورزش (TRX) بانضمام سایر متعلقات آن در مجموعه ورزشی شهید شیرودی
  15. مزایده بهره برداری از یکباب زمین چندمنظوره روباز بانضمام سایر متعلقات در مجموعه ورزشی شهید شیرودی
  16. مزایده فروش املاک مازاد بانک ملی ایران
  17. مزایده فروش مقداری از لوازم مازاد خود شامل لوازم اداری و الکترونیکی ، لوازم مخابراتی ، روغن سوخته ، ضایعات چوب و فلزی ، بشکه های 220 لیتری و....
  18. مزایده فروش زمین و سوله با کاربری صنعتی در جزیره قشم به مساحت 39.800 متر مربع به ابعاد تقریبی 200*200 به همراه 4 عدد سوله به متراژ کلی 4254 متر مربع
  19. مزایده فروش و تحویل 500 عدد کاتدبار
  20. مزایده فروش تعدادی از املاک با کاربری مسکونی و تجاری مسکونی سهم آن شرکت و تعدادی قطعه با کاربری تجاری مسکونی ، آموزشی ، فرهنگی ، اجتماعی و بهداشتی و مجوز شناور تجاری نبش خیابان امیر کبیر و امتیاز دو حلقه چاه وخودروهای سواری پژو و وانت و کامیون وا قلام مازاد و ماشین آلات نساجی متعلق به خود واقع درکاشان


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین استعلام قیمت های روز پنج شنبه مورخ 1396/08/25

 

  1. استعلام قیمت 1 سری محصولات الکترونیکی
  2. استعلام قیمت 1 سری ابزارآلات
  3. استعلام قیمت 1نیاز به اقلام مصرفی کارگاه تراش : سری فن آوری های ساخت و تولید
  4. استعلام قیمت نیاز به اقلام مواد مصرفی کارگاه جوشکاری : 1 سری ابزارآلات
  5. استعلام قیمت نیاز به اقلام پیوستی مربوط به مواد مصرفی کارگاه بافندگی : 1 سری منسوجات و چرم
  6. استعلام قیمت 4 عدد کارتخوان جانبی بدون تماس gp90 سیستم حضور غیاب اثر انگشت نوری pw1510cv1 کارت قابل کدینگ
  7. استعلام قیمت باتری سمعک مدل 13 1100 جعبه --- باتری سمعک مدل 675 1100 جعبه --- سمعک داخل گوشی 15 دستگاه ـ سمعک پشک گوشی 10 دستگاه ـ سمعک پشت گوشی به تعداد 20 دستگاه
  8. استعلام قیمت نصب و راه اندازی 20 عدد دوربین مداربسته نصب و راه اندازی سیستم اعلام حریق نصب و راه اندازی روشنایی
  9. استعلام قیمت خرید اقلام : عصا چند تکه نابینایان جنس آلومینیوم 30 عدد --- ساعت مچی نابینایان گویا و لمسی مردانه و زنانه به تعداد 5 عدد ـ ساعت رومیزی گویا نابینایان 5 عدد --- ذره بین لابراتوری 10 عدد --- قلم ریل نابینایان 10 عدد ـ پارچ شیشه ای نسترن چاپ دار جعبه مقوایی 1 عدد --- دستگاه هشدار دهنده رومیزی فروشگاهی 1 دستگاه --- تست تشخیص رنگ چشم ishihara 1 عدد --- ست لوازم التحریر 4 کاره 1 ست ـ شابلون اشکال هندسی 2 عدد
  10. استعلام قیمت زیرانداز بالدار 15000 عدد --- زیرانداز بالکدار 15000 عدد
  11. استعلام قیمت محلول ضد عفونی کننده 1000 بطری - محلول ضدعفونی کننده 120 بطری -- محلول ضدعفونی کننده 120 بطری --- محلول ضد عفونی کننده 150 بطری --- محلول ضد عفونی کننده الکلی 1000 بطری ـ برس ناخن 3000 عدد
  12. استعلام قیمت احداث آسانسور کششی چهار توقف ساختمان اداری شماره 2 زاهدان
  13. استعلام قیمت تعمیر بازسازی و نصب تاسیسات مکانیکی زندانهای نقده ، بوکان، مهاباد، اشنویه و سردشت
  14. استعلام قیمت آب شیرین کن ـ رشتخوار تعداد 1 دستگاه
  15. استعلام قیمت 1 دستگاه آب شیرین کن و کانکس ـ نیشابور (سرچاه)
  16. استعلام قیمت ماست 100 گرمی پگاه
  17. استعلام قیمت 30 عدد صندلی چرخ دار گردون کارمندی nilper
  18. استعلام قیمت طبخ و توزیع غذای زندانیان شهرستان بروجرد و الیگودرز به تعداد 2900 پرس غذا
  19. استعلام قیمت فایل
  20. استعلام قیمت خرید 20 شاخه لوله مانسمان گالوانیزه ـ کاشمر


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مناقصه های روز چهارشنبه مورخ 1396/08/24

  1. مناقصه نصب انشعابات آب وفاضلاب ،اجرای خطوط جمع کننده فرعی ومنهولهای فاضلاب درنقاط مختلف شهرمهاباد
  2. مناقصه نصب انشعابات آب وفاضلاب ،اجرای خطوط جمع کننده فرعی ومنهولهای فاضلاب درنقاط مختلف شهرنقده
  3. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  4. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  5. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  6. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  7. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  8. مناقصه به روز رسانی مطالعات شبکه آبیاری قطره ای وتحت فشار مجموعه فضای سبز بندر امام خمینی(ره)
  9. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  10. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  11. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  12. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  13. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  14. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  15. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  16. مناقصه احداث رختکن زمین چمن مصنوعی آرادان
  17. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  18. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  19. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور
  20. مناقصه تامین غذا، خدمات اردوگاهی مورد نیاز دو دستگاه حفاری خشکی در اقصی نقاط کشور


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مزایده های روز چهارشنبه مورخ 1396/08/24

  1. مزایده واگذاری یک قطعه زمین قطعه۱۰ به مساحت ۲۷/۳۲ پلاک اصلی ۵۰۶۲با کاربری تجاری واقع در شهرک پیامبر اعظم
  2. مزایده واگذاری یک قطعه زمین به مساحت ۴۱/۰۲ قطعه ۹ پلاک اصلی ۵۰۶۲ با کاربری تجاری واقع در شهرک پیامبر اعظم جنب تعاونی درخت سبز
  3. مزایده مزایده خودروی سواری نیسان رونیز شماره انتظامی ۱۵-۶۲۷الف۱۶
  4. مزایده مزایده خودروی سواری نیسان پاترول دودرب شماره انتظامی ۱۵-۶۱۹الف۱۶
  5. مزایده اجاره زمین و کارگاه تولید بتن به مساحت۴۰۰۰ متر مربع عرصه با اعیان و مستحدثات منصوب در آن واقع در ای
  6. مزایده مزایده خودروی سواری نیسان پاترول دودرب شماره انتظامی ۱۵-۶۵۶الف۱۶
  7. مزایده واگذاری یک قطعه زمین به مساحت۱۶۰۶/۶۸ پلاک فرعی ۴۸۱۱ اصلی۳۹۸۰جهت احداث انبار ماشین آلات کشاورزی وانجام سرویس حمل ونقل کالا به صورت اجاره پنج ساله واقع درحریم شهربندرکنگ
  8. مزایده واگذاری یک قطعه زمین به مساحت ۸۸۸/۹پلاکف فرعی۴۹۷۱ اصلی۳۹۸۰ جهت احداث آزمایشگاه کنترل کیفیت مصالح ساختمانی واقع در شهر بندرلنگه
  9. مزایده ۱- غرفه آرایشی ۲- غرفه موبایل ۳- غرفه اسباب بازی ۴- تنقلات ورامین ۵-ساندویچ سرد و گرم ایستگاه کرج
  10. مزایده فروش اقلام مازاد بر نیاز
  11. مزایده بازاریابی وفروش ۱۲۰هزارتن محصولات سنگ آهک دانه بندی مجتمع پیربکران
  12. مزایده کلاسه 96/2932 - فروش دو دستگاه وانت نیسان 2000 مدل 1357 با ظرفیت 2 تن به مبلغ 108.000.000 ریال
  13. مزایده فروش یک دستگاه لودر چرخ لاستیکی ZL50EXK
  14. مزایده شناسایی پیمانکار استخراج و فروش 120 هزار تن محصولات سنگ آهک دانه بندی مجتمع پیربکران
  15. مزایده فروش و واگذاری 3 دانگ از زمین پلاک 2090 فرعی از اصلی 2 واقع در دماوند محله چالکا با متراژ 730 مترمربع
  16. مزایده شماره 139604302132000002 - فروش یک باب مرغداری ...
  17. مزایده واگذاری ضایعات نوار تیپ آبیاری نوار تیپ خود
  18. مزایده فروش 1839 قلم اقلام اسقاطی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر
  19. مزایده فروش سه دستگاه از ماشین آلات خود : پژو پارس ـ وانت نیسان آبی ـ کمپرسی نیسان زرد
  20. مزایده کلاسه 9600009 فروش ششدانگ یک باب خانه پلاک 912/1504 ثبت 20766 صفحه 130 دفتر 144 بمساحت 245 متر مربع


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین استعلام قیمت های روزچهارشنبه مورخ 1396/08/24

  1. استعلام قیمت نگهداری فضای سبز پایانه مرزی مهران
  2. استعلام قیمت خرید SFP براساس مشخصات فنی پیوست
  3. استعلام قیمت دستگاه تست مقاومت در برابر خوردگی (salt spray) --- دستگاه اسپکترو فوتومتر - کاپ دانسیته متر پیکنومتر رنگ
  4. استعلام قیمت تجهیزات جهت اتصال پنل های A و B کلاسترهای شمالی و جنوبی
  5. استعلام قیمت دستگاه تست مقاومت در برابر خوردگی (salt spray) --- دستگاه اسپکترو فوتومتر - کاپ دانسیته متر (پیکنومتر) رنگ
  6. استعلام قیمت یک روز چاپ آگهی مزایده ملک جهت چاپ در روزنامه خراسان
  7. استعلام قیمت یک روز چاپ آگهی مزایده فروش ملک جهت چاپ در روزنامه ایران
  8. استعلام قیمت اجرای طرح سلامت در حوزه بهداشت و جمع آوری اطاعات خانوار 150000 هزار رکورد در صورت نیاز
  9. استعلام قیمت پروژه اجرای طرح هادی روستایی توه خشکه کوهدشت
  10. استعلام قیمت 532000 اجرای طرح انظباق نشانی تلفن ثابت استان در صورت نیاز
  11. استعلام قیمت واگذاری ارائه خدمات مشاوره به منظور عملیات ابنیه و تأسیسات مکانیکی و برقی جهت موزه هتینرهای معاصر تهران به مقدار 7000 متر
  12. استعلام قیمت 150 حلب رب نازچین حلب 16 کیلوئی
  13. استعلام قیمت 1.000 تخته پتو با آرم قوه قضائیه
  14. استعلام قیمت خرید مولاژ سه بعدی در 8 ردیف شامل ماکت آموزشی
  15. استعلام قیمت 8 دستگاه آنت وایرلس
  16. استعلام قیمت ابزارآلات الکتریکی در 5 ردیف شامل تلفن رومیزی - باطری قلمی - محافظ ولتاژ برق - چسب برق نواری - کابل برق کامپیوتر
  17. استعلام قیمت باطری 18 آمپر 12 ولت برای دستگاه ups به تعداد 32 عدد
  18. استعلام قیمت 1 دستگاه فایروال مدل فورتی گیت 600D
  19. استعلام قیمت لوازم تحریر در 10 ردیف شامل پونز فلزی - غلط گیر لاک - پوشه ریلی - طلق صحافی - کاور سلفونی - کاغذ A4 - پوشه اسناد دکمه دار - گیره کلیپس - چسب بسته بندی نواری کارتن - جای چسب پلاستیکی
  20. استعلام قیمت واگذاری تعدادی وسایل لوله کشی و موتورخانه یک عدد/متر

 



ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مناقصه های روز سه شنبه مورخ1396/08/23

  1. مناقصه تعمیرات اساسی اسکله های شماره ۲۷ تا ۳۴ بندرامام خمینی (ره)
  2. مناقصه ۱۰۳۶/۹۶ اجای بخشی از خطوط اصلی فرعی و انشعابات خانگی فاضلاب انددیشه علم الهدی شوشتر
  3. مناقصه احداث خطوط ارتباطی ۵ پست انتقال
  4. مناقصه اصلاحیه خرید تجهیزات تکمیلی ذخیره سازی اطلاعات
  5. مناقصه لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب معابر فرعی بخشهایی از یزد شرکت آب و فاضلاب یزد
  6. مناقصه تامین منابع مالی، طراحی، احداث، تکمیل و بهره¬برداری از تأسیسات فاضلاب شهر دماوند از طریق تخصیص پساب
  7. مناقصه ۱۰۳۱/۹۶ اجرای بخشی از خطوط اصلی فرعی و انشعابات خانگی فاضلاب منطقه بلیتی شوشتر
  8. مناقصه تامین ، نصب ، تست ، راه اندازی و نگهداری سامانه های پلاک خوان و ثبت تخلفات سرعت در منطقه ویژه اقتصاد
  9. مناقصه عمومی -دومرحله ای -تهیه تجهیزات ، نصب وتست وراه اندازی پست مدولار ۲۰/۶۳ کیلوولت رومشکان
  10. مناقصه گازرسانی به سومین خوشه زیر مجموعه کشاورزی ( مرکز ) استان
  11. مناقصه عمومی - دومرحله ای - تهیه تجهیزات ، نصب ، تست وراه اندازی یک بی خط ۶۳ کیلوولت درپست بروجرد ۳
  12. مناقصه اصلاح شبکه توزیع آب و انشعابات خانگی بخشی از منطقه شوشتر قدیم
  13. مناقصه خرید واجرای عملیات پوشش عایقی سیلیکونی برای تجهیزات بیرونی پستهای انتقال وفوقع توزیع درمحدده عملیاتی
  14. مناقصه تهیه مصالح و تجهیز چاه در روستای چایکندی شهرستان کلیبر
  15. مناقصه طراحی ، خرید و پیاده سازی زیر ساخت فیزیکی و تجهیزات اکتیو مرکز داده پشتیبانی بندر شهید رجایی
  16. مناقصه تجدید اجرای عملیات پیگیری و وصول مطالبات آبفا استان در منطقه یک / آبفا استان البرز
  17. مناقصه خرید گوشت قرمز مصرفی(لاشه کامل گوساله و گوسفندی) یکساله غذاخوری کارکنان نیروگاه شهید رجایی
  18. مناقصه خرید و تامین شیرآلات٬ اتصالات شکبه فرعی آبیاری واحد عمرانی شماره ۴ لاریجان پایاب سد خداآفرین
  19. مناقصه تامین خدمات کارشناسی از بخش غیردولتی
  20. مناقصه مراحل برگزاری مناقصه بیمه تکمیلی درمان از دریافت و تحویل اسناد تا ارسال دعوتنامه

 



ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مزایده های روز سه شنبه مورخ 1396/08/23

  1. مزایده فروش حدود ۳۰۰تن ضایعات وآهن آلات قراضه
  2. مزایده بهره برداری از مکانی جهت خدمات آژانس مسافرتی در مجموعه ورزشی انقلاب-مدت بهره برداری و محل اجرا مزایده : از تاریخ شروع قرارداد بمدت یکسال شمسی . استان تهران، شهر تهران، مجموعه ورزشی انقلاب
  3. مزایده بهره برداری از مکانی جهت آرایشگاه مردانه واقع در جنب زمینهای تنیس مجموعه ورزشی انقلاب
  4. مزایده بهره برداری از مکانی جهت فروشگاه عینک و ادکلن ورزشی و طبی در مجموعه ورزشی انقلاب
  5. مزایده بهره برداری از یکباب بوفه مینی گلف واقع در مجموعه ورزشی انقلاب/تجدید
  6. مزایده بهره‌برداری از سالن اسکیت و هاکی،تبلیغات داخلی سالن،رختکن و کلیه تجهیزات واقع در مجموعه انقلاب/تجدید-از تاریخ قرارداد به مدت یکسال شمسی. استان تهران ،شهر تهران،مجموعه ورزشی انقلاب
  7. مزایده فروش تعداد 43 دستگاه انواع خودروی قابل شماره گذاری
  8. مزایده شماره 9400004 - فروش یک قطعه زمین به مساحت 10 هکتار - عرصه و اعیان با کاربری واحد صنعتی به مساحت 2000 مترمربع و اعیانی 200 مترمربع ...
  9. مزایده فروش تعدادی لوازم اداری اسقاط
  10. مزایده واگذاری تعداد 5 دستگاه خودروی اتوبوس سازمان حمل و تقل
  11. مزایده واگذاری واحد تزریق پلاستیک خود به پیمانکار واجد شرایط به صورت اجاره
  12. مزایده فروش ضایعات آهن آلات حدودا 4 تن
  13. مزایده واگذاری خدمات بوفه ، انتشارات
  14. مزایده فروش اقلام راکد و اقلام ضایعاتی از قبیل: فلزات ضایعاتی، ضایعات اقلام بسته بندی، آجرنسوز، خودرو، موتور گیربکس، لوازم برقی و تاسیساتی، تجهیزات کامپیوتری، لاستیک و پلاستیک، ضایعات ورق، تسمه پروانه و...
  15. مزایده فروش یک قطعه تجاری واقع در کوی قائم مقام به مساحت 49/01 شماره قطعه 145
  16. مزایده واگذاری عملیات بهره برداری و راهبری آزمایشگاه تصفیه خانه فاضلاب شهر بجنورد به مدت 36 ماه
  17. مزایده فروش کلیه تجهیزات و ماشین آلات خود شامل دستگاههای نمودارگیری چاههای نفت و گاز به بالاترین مبلغ پیشنهادی
  18. مزایده فروش املاک مازاد در شهرستان تنکابن (شش دانگ) در 3 ردیف با کاربری مسکونی - مختلط
  19. مزایده فروش ششدانگ چهار دستگاه ساختمان واقع در استان ایلام شهرستان مهران روستای گلان
  20. مزایده کلاسه 960140 - فروش سرقفلی مغازه به مبلغ 10.500.000.000 ریال

 



ادامه مطلب ...


فهرست عناوین استعلام قیمت های روزسه شنبه مورخ 1396/08/23

 

  1. استعلام قیمت 20 عدد باطری 12 ولت 200 آمپر ساعت سیلد
  2. استعلام قیمت 1 مجموعه خرید بویین جهت بریکرهای BBC/ELF لدکس
  3. استعلام قیمت 1مجموعه خرید یراق آلات مربوط به خط 66 کیلو ولت صدرا - سپیدان
  4. استعلام قیمت مواد غذایی و پذیرایی
  5. استعلام قیمت کاور - تیوپ
  6. استعلام قیمت مجموعه بکینگ
  7. استعلام قیمت انکودر
  8. استعلام قیمت لب تاپ
  9. استعلام قیمت AIR CONDITIONER COMPRESSOR "MITSUBISHI,LG,TOSHIBA,COPELAND,MANEUROPE
  10. استعلام قیمت بلوور کولرهای دوتیکه
  11. استعلام قیمت اسکنر پاناسونیک 5046 مدل DR-M160 نام تجارتی CANON - تعداد 12 دستگاه
  12. استعلام قیمت خرید یراق آلات مربوط به خط 66 کیلوولت صدرا - سپیدان - یک مجموعه
  13. استعلام قیمت خرید تعداد 180 عدد خار مانع صعود جهت دکل های برق فشار قوی - 180 عدد
  14. استعلام قیمت تلویزیون "43 ساخت ایران - 3 دستگاه
  15. استعلام قیمت SIGMA MOD SUB MASTER CLOK BODEK --- GPS - مادر ساعت مرکزی 4 دستگاه - آنتن مادر ساعت 4 عدد
  16. استعلام قیمت لب تاپ
  17. استعلام قیمت پکینگ زین اسبی
  18. استعلام قیمت قطعات OM 501 LA
  19. استعلام قیمت آشکارسازها و انتقال دهنده های سیگنال و سوئیچ هاک
  20. استعلام قیمت 3 دستگاه تلویزیون 43"


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مناقصه های روز دوشنبه مورخ1396/08/22

 

  1. مناقصه خرید٬نصب و راه اندازی ۴۵۴ عدد دوربین مداربسته تحت شبکه ip از نوع ثابت،متحرک و تجهیزات جانبی
  2. مناقصه تهیه علائم و تجهیزات ایمنی حوزه استحفاظی استان بوشهر
  3. مناقصه عملیات لوله گذاری فاضلاب باقیمانده منطقه صفائیه یزد -قسمت اول شرکت آب و فاضلاب استان یزد
  4. مناقصه تکمیل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی – هنری خنج
  5. مناقصه تهیه رنگ سرد و اجرای خط کشی محور دشتستان تنگستان
  6. مناقصه حفر دو حلقه و کف شکنی یک حلقه چاه آهکی در شهر کوار
  7. مناقصه احداث وبهسازی کانال آبیاری عمومی روستاهای تازه قلعه بایقوت آغجه دیزج شهرستان ملکان
  8. مناقصه احداث مدرسه روستای برگچه قلقلرود
  9. مناقصه تهیه رنگ سرد و اجرای خط کشی محور بوشهر گناوه دیلم
  10. مناقصه احداث وبهسازی کانال آبیاری عمومی روستای چقوش شهرستان سراب
  11. مناقصه احداث مدرسه ۲ کلاسه روستای قرانقودره گل تپه
  12. مناقصه حفر دو حلقه و کف شکنی یک حلقه چاه آهکی در شهر کوار
  13. مناقصه بهسازی ونوسازی شبکه برق ایستگاههای بالارود وگل محک
  14. مناقصه احداث کارگاه امیرالمومنین فامنین
  15. مناقصه تجدید مناقصه خرید ۳ دستگاه دوربین ترموگرافی یکدستگاه دوربین کروناگرافی و..دوربین شکاری
  16. مناقصه تکمیل مدرسه ۶ کلاسه آورزمان ملایر
  17. مناقصه ارزیابی کیفی پروژه احداث ایستگاه جستجو و نجات دیلم
  18. مناقصه خرید کابل مسی جهت خروجی پست فوق توزیع شهرک صنعتی توس
  19. مناقصه احداث مدرسه روستای وهنان بهار
  20. مناقصه تمدیدآگهی پیگیری ووصول مطالبات آبفادرمنطقه۳ / آبفااستان البرز


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مزایده های روزدوشنبه مورخ 1396/08/22

 

  1. مزایده فروش یک دستگاه خودروی وانت دوکابین نیسان دی ایکس مدل ۱۳۸۳
  2. مزایده فروش حدود ۷۲ تن سیم مسی نو نمره ۱۶
  3. مزایده فروش حدود ۶۰ تن سیم مسی اسقاط
  4. مزایده فروش یک دستگاه خودروی اسقاطی آمبولانس بنز ام بی ۱۴۰ مدل ۱۳۸۱
  5. مزایده فروش یک دستگاه خودروی اسقاطی مینی بوس هیوندای کروز مدل ۱۳۷۹
  6. مزایده فروش یک دستگاه خودروی اسقاطی پراید صبا جی تی ایکس مدل ۱۳۸۱
  7. مزایده فروش یک دستگاه خودروی اسقاطی وانت دوکابین نیسان دی ایکس مدل ۱۳۸۱
  8. مزایده اجاره دو طبقه سالن ورزشی جهان پهلوان تختی و زمین چمن فوتبال ورزشگاه شهر ابریشم
  9. مزایده فروش یک دستگاه خودروی اسقاطی وانت دوکابین نیسان دی ایکس مدل ۱۳۸۱
  10. مزایده مزایده مجموعه بازی پارک شادی شهر مراغه
  11. مزایده فروش یک دستگاه خودروی اسقاطی مینی بوس هیوندای کروز مدل ۱۳۷۹
  12. مزایده فروش یک دستگاه خودروی اسقاطی مینی بوس هیوندای کروز مدل ۱۳۷۹
  13. مزایده اجاره زمین به مساحت ۲۵ مترمربع برای نصب کانکس دفتر حجاری قبور بهشت معصومه(س)برابر آگهی پیوست
  14. مزایده مزایده واحدهای مسکونی وتجاری مجتمع ولایت واقع در بلوار سلیمان نبی شهر سمنان
  15. مزایده فروش یک دستگاه وانت پیکان
  16. مزایده واگذاری ۷ دستگاه خودرو قابل شماره گذاری
  17. مزایده بهره برداری از امتیاز تاکسی بی سیم
  18. مزایده فروش املاک مازاد موسسه اعتباری ثامن
  19. مزایده فروش تعدادی از املاک در 8 ردیف با کاربری مسکونی، تجاری، انبار صنعتی
  20. مزایده فروش 13 تن الکل اتوکسیلیت 7 مول ساخت شرکت BASF در بسته بندی IBC یک تنی


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین استعلام قیمت های روز دوشنبه مورخ 1396/08/22

 

  1. استعلام قیمت اثاثیه و لوازم اداری، خانگی و انبار
  2. استعلام قیمت اقلام عمومی برقی
  3. استعلام قیمت دوربینهای گردان سیستم نظارت تصویری استادیوم
  4. استعلام قیمت پد - اکولایزر - شافت - بویین
  5. استعلام قیمت پوتین ایمنی دیرسوز مارک نگهبان
  6. استعلام قیمت ذغال الکتروموتور 6/6 کیلوولت
  7. استعلام قیمت گلوب ولو 4 اینچ به همراه پوزیشتر و اکچویتور
  8. استعلام قیمت استعلام خرید یک دستگاه یونیت فیلتراسیون روغن هیدرولیک
  9. استعلام قیمت الکتروپمپ گریز از مرکز
  10. استعلام قیمت واگذاری انجام عایق کاری و اینکلوژر
  11. استعلام قیمت اجرای بتن
  12. استعلام قیمت انجام سند بلاست
  13. استعلام قیمت parts for "expo telektron " mini purge control system
  14. استعلام قیمت شیر یکطرفه
  15. استعلام قیمت گرماتاب مدل 50UT
  16. استعلام قیمت سه نظام ماشین تراش از نوع تخت همرو قطر 315 میلیمتر با پشت بند چهار پیچی TYPE: TN718 لونت ثابت دستگاه تراشبه همراه کلیه متعلقات
  17. استعلام قیمت Taper Grid Coupling
  18. استعلام قیمت پروانه CWP
  19. استعلام قیمت تامین گاردان کشاننده
  20. استعلام قیمت دیافراگم والو


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مناقصه های روز یکشنبه مورخ 1396/08/21

  1. مناقصه ۵۰۴۵/۹۶ حوادث و اتفاقات و بهره برداری از فاضلاب آبفا اندیمشک
  2. مناقصه تعمیر و نگهداری تأسیسات برقی ایستگاه های پمپاژ روستا های تحت پوشش شهرستان کنگاور
  3. مناقصه ۵۰۴۶/۹۶ نگهداری از تاسیسات و چاههای اندیمشک و حسینیه آبفا خوزستان
  4. مناقصه احداث وبهسازی کانالهای آبیاری عمومی روستاهای آغاجری٬سرکیز٬مردق٬...شهرستان مراغه
  5. مناقصه ۵۰۴۸/۹۶ واگذاری و نصب انشعابات و قرائت کنتور توزیع قبوض اندیمشک
  6. مناقصه تعمیر و نگهداری تأسیسات برقی ایستگاه های پمپاژ روستا های تحت پوشش شهرستان کرمانشاه
  7. مناقصه اجرای عملیات آسفالت پروژه اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان خرم آباد
  8. مناقصه تکمیل مدرسه ۹ کلاسه شهرک فرهنگیان خزل
  9. مناقصه تکمیل مدرسه ۹ کلاسه شهرک فرهنگیان خزل
  10. مناقصه درخواست برای EOI (اظهار تمایل به شرکت در مناقصه) خدمات مشاوره حسابرسی مالی پروژه انتقال برق اصفهان
  11. مناقصه خرید ، ساخت و نصب چهار فروند اسکله فلزی شناور به همراه پل دسترسی مخصوص سوخت گیری بنادر مسافری لنگه و
  12. مناقصه تکمیل مدرسه ۹ کلاسه شهرک فرهنگیان خزل
  13. مناقصه تامین برق ۱۲ حلقه چاه در محدوده شرکت آبفای جنوبغربی استان تهران
  14. مناقصه اجرای کلیه عملیات امداد ، تعمیرات و نگهداری به منظور بهره برداری از تأسیسات شامل لوله اصلی و فرعی ش
  15. مناقصه تعمیر و نگهداری تأسیسات برقی ایستگاه های پمپاژ روستا های تحت پوشش شهرستا ن صحنه
  16. مناقصه تعمیر و نگهداری تأسیسات برقی ایستگاه های پمپاژ روستا های تحت پوشش شهرستان جوانرود وثلاث
  17. مناقصه برقرسانی به روستاهای جدید بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ ( روستاهای گاو پیسه-توف سفید-آب به کاسه-شهریار گو
  18. مناقصه انتخاب مشاور hse جهت انجام خدمات خطوط لوله تاسیسات و چاهها
  19. مناقصه مناقصه احداث یکدستگاه بی خط ۶۳ کیلوولت در پست میانه
  20. مناقصه برقرسانی به روستاهای جدید منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ ( روستاهای سر بیشه-دره هندو – موچان-تپاه سفلی-

 



ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مزایده های روز یکشنبه مورخ 1396/08/21

  1. مزایده واگذاری ۳۴ واحد تجاری- اداری به مساحت ۲۰۰۱ مترمربع در سایت مسکن مهر شاهین شهر
  2. مزایده تجدید مزایده اجاره یک دوره قشلاقی ۲۱۵۳ هکتار اراضی غیر شیلاتی طح شهدای قصرشیرین جهت تعلیف احشام
  3. مزایده انواع ترانسفورماتور اسقاطی
  4. مزایده مزایده فوش اقلام مازاد انبار بازرگانی منطقه
  5. مزایده اجاره 6 دستگاه خودرو سنگین در سطح استان کرمانشاه
  6. مزایده فروش یک قطعه زمین متعلق به شهرداری واقع در کمربندی شمالی (باغ سابق کلبادی) به مساحت تقریبی 25435/60 مترمربع با بارگذاری یکصد هزار مترمربع تراکم مفید (تجاری 34 درصد - اداری 33 درصد - مسکونی 33 درصد)
  7. مزایده فروش 5 قطعه زمین واقع در شهرک بعثت با کاربری تجاری مسکونی
  8. مزایده کلاسه 9401642 - فروش تعداد 192 بطری آب معدنی - یک دستگاه بخاری کوچک گازی بدون دودکش - میز تحریر اداری - صندلی ثابت کوچک - یخچال کوچک رومیزی - سماور بزرگ - مقداری لوازم آشپزخانه - مقداری لوازم و البسه مردانه و البسه کار - مودم - .....
  9. مزایده کلاسه 9400177 - فروش ششدانگ یک دستگاه آپارتمان به مبلغ 2.650.000.000 ریال
  10. مزایده فروش مقدار قابل توجهی اقلام ضایعاتی و لوازم اسقاطی
  11. مزایده مقداری از ضایعات ورقهای ذوبی پرس شده خود به میزان 1000 تن
  12. مزایده واگذاری مکان داروخانه خود
  13. مزایده فروش کارخانه تولیدی قطعات بتنی واقع در استان خوزستان شهرستان رامشیر که در زمینی به مساحت 4 هکتار ساختمان اداری 100 مترمربع سوله سنگین به مساحت 3000 متر بچه سوله به مساحت 1000 متر استخر آب نگهداری قطعات به مساحت 2000 متر دیوار کشی کامل و انشعاب آب و برق با ترانس 250 کیلو
  14. مزایده واگذاری زمین فوتبال چمن مصنوعی
  15. مزایده در نظر دارد دبستان اسحاق عزیزی را به عنوان آموزشگاه و اتاق تکثیر اداره بمدت یکسال واگذار نماید --- پایه اسحاق عزیزی 70.000.000 ریال --- پایه اتاق تکثیر 11.000.000 ریال
  16. مزایده اجاره زمین به مساحت 7300 متر جهت احداث گلخانه به مساحت 5000 مترمربع به مدت 5 سال
  17. مزایده امتیاز گواهی کشف معدن مس قره آغاج ماکو
  18. مزایده شماره کلاسه 960005: فروش پلاک 272 فرعی از 17 فرعی
  19. مزایده اجاره بهره برداری از غرفه آرایشی ، بهداشتی و ادکلن ایستگاه تهران با تضمین 50.400.000 ریال --- بهره برداری از غرفه موبایل و خدمات الکترونیکی ایستگاه تهران با تضمین 43.200.000 ریال --- بهره برداری از غرفه اسباب بازی ایستگاه تهران با تضمین 51 میلیون ریال --- بهره برداری از غرفه تنقلات ایستگاه ورامین با تضمین 2.100.000 ریال --- بهره برداری از غرفه ساندویچ سرد و گرم ایستگاه کرج با تضمین 2.400.000 ریال
  20. مزایده واگذاری دو قطعه زمین کشاورزی به آدرس: 1- زمین جنب جایگاه CNG شماره دو واقع در کمربندی شمال 2- زمین جنب گلزار شهدا (17000 مترمربع) به صورت اجاره به بخش خصوصی


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین استعلام قیمت های روز یکشنبه مورخ1396/08/21

 

  1. استعلام قیمت فلودیوایدر مارک CASAPPA
  2. استعلام قیمت میکروسوئیچ
  3. استعلام قیمت الکتروپمپ پیستونی برودتی ژاکت دار
  4. استعلام قیمت پمپ دنده ای روغن
  5. استعلام قیمت 2 ردیف شافت و گلدانی پمپ فولادسازی
  6. استعلام قیمت 2000 عدد شیشه ماسک سفید
  7. استعلام قیمت آببند و واشر سیلیکونی
  8. استعلام قیمت ژیگلور ترمز لکوموتیو
  9. استعلام قیمت ترمز کفشکی مگنتی جریان مستقیم
  10. استعلام قیمت والو MARK: YUKEN
  11. استعلام قیمت سوپاپ دمنده مکنده
  12. استعلام قیمت شوفاژ روغن 2000 وات
  13. استعلام قیمت واشر مسی
  14. استعلام قیمت فیلتر
  15. استعلام قیمت الکتروپمپ کفکش
  16. استعلام قیمت کلروفریک صنعتی
  17. استعلام قیمت دستگاه اندازه گیری محیطی ـ دیتا لاگر ـ پروب دما و رطوبت هوا ـ پروب دمای تر ـ پروب دمای خشک ـ پروب دمای گوی سیاه ـ پروب سرعت باد حرارتی مدل ـ پروب سرعت باد حرارتی مدل ـ بطری آب مقطر 200 سی سی ـ منبع تغذیه و کابل رابط ـ کیف حمل دستگاه و سه پایه ـ نرم افزار سنجش ـ کلوین متر
  18. استعلام قیمت خرید 3 عدد پمپ تزریق اسید
  19. استعلام قیمت BROOMWADE Air Compressor
  20. استعلام قیمت خرید 80 متر لوله سوت بلاور


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مناقصه های روز شنبه مورخ 1396/08/20

 

  1. مناقصه پروژه نیرو رسانی تامین برق پمپاژ آب جهاد نصر شهرستان
  2. مناقصه پروژه نیرو رسانی تامین برق پمپاژ آب جهاد نصر شهرستان رامهرمز فاز یک
  3. مناقصه اجرای استراحتگاه مطابق ضوابط آئین نامه طرح هندسی راهها
  4. مناقصه ساخت وتحویل تعداد۱۲۰.۰۰۰عددکفش ترمزچدنی فسفردارگرید P۱۰
  5. مناقصه تجهیز ۲ دستگاه شاسی(بنز۱۹۲۱)به سیستم مایع پاش فرودگاههای اردبیل-تبریز
  6. مناقصه خریدپکیج تصفیه آب روستای کوهپایه کرمان
  7. مناقصه راه دسترسی مجتمع خدماتی و رفاهی ستارگان مهریز
  8. مناقصه طرح آبرسانی واصلاح وتوسعه شبکه آب نقاب بازسازی ونوسازی تجهیزات ایستگاه پمپاژ
  9. مناقصه عملیات ساختمانی و تاسیساتی احداث پست موقت دیوارحصار و دیوارحصار پست ۱۳۲ کیلوولت زهره هندیجان
  10. مناقصه خدمات سرویس ترابری ماموریت اداری درون شهری و برون شهری (تاکسی) شرکت برق منطقه ای تهران
  11. مناقصه بازسازی و راه اندازی ماشین آلات راهداری متوقف شهرستانهای کهنوج، منوجان، رودبار، فاریاب، قلعه گنج (تج
  12. مناقصه تهیه مصالح واجرای خط تغذیه وشبکه توزیع ونصب واحداث ایستگاههای تقلیل فشارزونهایD۴&D۵&D۶ شهر زاهدان
  13. مناقصه خرید ۱۸ دستگاه هارد سرور و ۲ دستگاه رم سرور مورد نیاز شرکت
  14. مناقصه انجام خدمات نظارت برعملیات پیشروی ٬آماده سازی و استخراج ماده معدنی در مجتمع زغال سنگ گلندرود
  15. مناقصه انجام امور عملیات نگهداری راههای اصلی،فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان
  16. مناقصه تأمین یکدستگاه بالابر (لیفتراک) ۱۰ تن و دو دستگاه جراثقال ۳۰ تن
  17. مناقصه مراقبت و نگهداری جنگلکاریهای سنواتی دامنه جنوبی البرز
  18. مناقصه انتخاب مشاور جهت نظارت پروژه های گازرسانی سطح استان
  19. مناقصه واگذاری عملیات مربوط به برون‌سپاری اداره رستم آباد و شعبات لوشان جیرنده و بره سر
  20. مناقصه پروژه رفع حوادث و اتفاقات آب شهر رشت


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مزایده های روزشنبه مورخ1396/08/20

 

  1. مزایده فروش۱۱۵۳عدد انواع تیر بتونی اسقاط درسطح شرکت
  2. مزایده بهره برداری ازغرف ساندویچ ,آبمیوه ,بستنی و شیرینی واقع در سالن عمومی ترمینال ۴
  3. مزایده فروش دو قطعه از املاک خود شامل: یک باب ساختمان ششدانگ عرصه و اعیان به مساحت 302.1 مترمربع با کاربری اداری - مسکونی در تهران به مساحت 504 مترمربع --- یک قطعه زمین ششدانگ با کاربری مسکونی به متراژ 599 مترمربع در شهرستان خلخال
  4. مزایده شماره 9610420862100040 - فروش 4 قطعه به مساحت 123057 مترمربع به مبلغ 3.076.300.000 ریال
  5. مزایده کلاسه 9400046 - فروش ششدانگ یک باب خانه مسکونی به مبلغ 3.194.500.000 ریال
  6. مزایده کلاسه 9400046 - فروش ششدانگ پلاک به مبلغ 7.536.800.000 ریال دارای 281/86 مترمربع اعیانی در یک طبقه و بهارخواب
  7. مزایده واگذاری تعدادی غرفه در محوطه تعاونی به صورت اجاره
  8. مزایده کلاسه 9600058 - فروش ششدانگ یک واحد تجاری به مبلغ 850 میلیون ریال
  9. مزایده شماره 95/92/281 - فروش خودرو سواری پژو 405 جی ال ایکس به مبلغ 55 میلیون ریال
  10. مزایده شماره 95/92/281 - فروش سهام به مبلغ 70 میلیون ریال
  11. مزایده فروش املاک و مستغلات شرکت مخابرات ایران منطقه ایلام شامل : زمین جنب ماهواره واقع در میدان مخابرات - بلوار نماز بعد از پست گاز
  12. مزایده واگذاری به اجاره جایگاه سی ان جی شماره 2 شهرداری واقع در کمربند ساحلی به صورت ماهیانه بمدت یکسال به مبلغ ماهیانه 478.000.000 ریال
  13. مزایده واگذاری یک باب مغازه واقع در خیابان آیت اله صالحی مازندرانی (خیابان تهران) ایستگاه شهید کلامی (ایستگاه شماره 2) به مساحت 31 متر مربع
  14. مزایده فروش تعدادی از مستحدثات خود شامل سوله و کارگاه فروشگاه های و دفاتر کار شهرک کارگاهی امیرکبیر واقع در خیابان امام خمینی کیلومتر 8 جاده اصفهات تهران ـ خیابان عطاالملک
  15. مزایده کلاسه 9600023 - فروش ششدانگ یک باب خانه به مبلغ 999.740.000 ریال
  16. مزایده کلاسه 9300393 - فروش ششدانگ یکقطعه زمین مزروعی گندم کاری به مساحت 7567 مترمربع
  17. مزایده کلاسه 9300393 - فروش ششدانگ یکقطعه زمین مزروعی گندم کاری به مساحت 7567 مترمربع
  18. مزایده کلاسه 9300393 - فروش ششدانگ یکقطعه زمین مزروعی گندم کاری به مساحت 7567 مترمربع
  19. مزایده فروش تعدادی از خودروهای مازاد خود در 3 ردیف شامل وانت مزدا تک کابین و دو کابین -- نیسانوانت دو کابین (پیکاب) و رونیز -- سواری سمند
  20. مزایده کلاسه 9500957 - فروش یکدستگاه خودرو سواری پراید صبا مدل 1387


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین استعلام قیمت های روزشنبه مورخ 1396/08/20

 

  1. استعلام قیمت خرید لوله اتصالات تصفیه خانه S1 خط لوله پمپ دوزینگ از جنس pvdf
  2. استعلام قیمت BALL SIZE: d18mm
  3. استعلام قیمت چسب tangit لوله های pvcu به کد 7929802 به کد 799298001 سازنده جورج فیشر هر مدل 4 قوطی
  4. استعلام قیمت Magnetic Floater جهت استفاده در LG های مربوط به پکیج کمپرسور فلش
  5. استعلام قیمت باطری چراغ قوه ضدانفجار
  6. استعلام قیمت قطعات ماشین آتش نشانی VOLVO FM9
  7. استعلام قیمت تامین و نصب و راه اندازی هیت تریسینگ الکتریکی واحد الکتریکی واحد شماره یک بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا
  8. استعلام قیمت سولونوئید الکتریکی 24V DC جهت استفاده برای دیزل ژنراتور
  9. استعلام قیمت حفاظت و نگهبانی از چاههای آب زمین سوخت نیروگاه شهید سلیمی نکا
  10. استعلام قیمت PAD OF BEARING FOR FLASH GAS COMPRESSOR MAN TURBO AND PROPANE COMPRESSOR TECHNOFRIGO QTY:80
  11. استعلام قیمت پکینگ گرافیتی گرافویل به قطر داخلی 50mm قطر خارجی 70mm و ضخامت 8mm کنترل والو hp توربین
  12. استعلام قیمت BALL Size: d18mm
  13. استعلام قیمت تیوب سمبل جهت استفاده در آزمایشگاه زمین شناسی
  14. استعلام قیمت محافظ لوازم صوتی، تصویری و کامپیوتر
  15. استعلام قیمت تامین 26 ردیف تایر و تیوپ و نوار دور رینگ
  16. استعلام قیمت bearing 6316/C3
  17. استعلام قیمت pressure switch manufacturer condor
  18. استعلام قیمت چسب Helmeten 143030 با هاردنر
  19. استعلام قیمت Parts for (NEEV) Diaphragm Reciprocation pump
  20. استعلام قیمت نوار درزگیری با ابعاد 10000*220 و نوار درزگیری با ابعاد 10000*100 میلیمتر مارک tip top


ادامه مطلب ...


  1. مناقصه انواع چراغ لاک پشتی ۵۰و ۱۵۰ وات بخارسدیم
  2. مناقصه مناقصه تعویض کلیدهای ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه تبریز
  3. مناقصه عملیات احداث تبادل های سوق و دهدشت و شیب راهه های طرفین
  4. مناقصه حفر یک حلقه و کف شکنی یک حلقه چاه آهکی در شهر
  5. مناقصه خرید سه قلم لوله فولادی
  6. مناقصه انجام خدمات نگهبانی و حفاظت فیزیکی
  7. مناقصه خرید ۴۱ قلم قطعه یدکی پمپ
  8. مناقصه بهسازی و آسفالت محور باشت چرام (قطعه دوم حد فاصل روستای لاز- شاه بهرام)
  9. مناقصه مناقصه پیمان تامین خودروهای استیجاری ساختمانهای ستادی
  10. مناقصه خرید علائم عمودی جهت ایمن سازی محورهای حوزه استحفاظی استان مازندران
  11. مناقصه تهیه مصالح واجرای شبکه تغذیه وشبکه توزیع گازوخرید،نصب واحداث ایستگاه های تقلیل فشار گاز شهر بزمان
  12. مناقصه عملیات اجرایی خط ۶۳ عامری - امین‌الاشرافی در پست پردیس
  13. مناقصه عملیات خاکی و دیوار حصار آجری پست ۱۳۲ کیلوولت کیانشهر ۱
  14. مناقصه خدمات امداد ، بهره برداری ، گازبانی ، تعمیرات و توسعه شبکه و نصب کنتور و رگولاتور در ناحیه قاین
  15. مناقصه خدمات فنی مرکز ماهشهر
  16. مناقصه خرید تابلوهای کنترل و حفاظت فیدر ۳۳ کیلوولت
  17. مناقصه برون سپاری امور خدماتی شرکت
  18. مناقصه جابجایی شبکه آب تقاطع نواب صفوی – کمربندی
  19. مناقصه پروژه نیرو رسانی جهاد کشاورزی جهاد کشاورزی -فاز ۴ شهرستان شوشتر
  20. مناقصه خدمات لاینرهنگر در مناطق خارگ و بهرگان


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مزایده های روز سه شنبه مورخ 1396/08/16
 

  1. مزایده اجاره بخش آزمایشگاه در مانگاه فرهنگیان شهید ابوذری
  2. مزایده مزایده عمومی واگذاری اجاره مکان داروخانۀ سرپائی بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) خوی(نوبت دوم)
  3. مزایده فروش 1 میلیون تن سنگ آهن دانه بندی شامل 3 محموله 500 هزار تن با عیار میانگین 60 درصد و 400 هزار تن با عیار میانگین 58 درصد از معدن سنگان و 100 هزار تن با عیار میانگین 60 درصد از معدن چاه گز
  4. مزایده فروش دام های سبک و سنگین در 3 ردیف
  5. مزایده اجاره با بهره برداری از غرفه های پایانه های مسافربری غرب و شرق خود در 4 ردیف غرفه های خودروهای پایانه مسافربری غرب ـ غرفه مینی بوس رانی پایانه مسافربری شرق ---- غرفه اتوبوس رانی پایانه مسافربری شرق --- غرفه خودروهای سواری پایانه مسافربری شرق
  6. مزایده فروش مقدار تقریبی 15 تن آهن و آلومینیوم و تجهیزات مستعمل پزشکی
  7. مزایده فروش مجموعه خدماتی ـ رفاهی غزال ( در حال بهره برداری) که شامل امکانات هتل رستوران مسجد واحدهای تجاری جایگاههای سوخت تعمیرگاه سنگین و سبک کارواش سالن اجتماعات و فضای سبز در حدود 28 هکتار که 22/6 هکتار آن دارای سند مالکیت بوده و بقیه بصورت اجاره منابع طبیعی می باشد در دو طرف آزادراه واق عدر شهرستان خرمدره کیلومتر 110 آزادراه قزوین ـ زنجام
  8. مزایده فروش تجهیزات سیستم گاز LPG خود شامل دستگاه تبخیرکننده، میکسر، سیستم گالریمتر، کمپرسور، پمپ وکیوم، پمپ شارژ گازف مخازن گاز 90.000 لیتری
  9. مزایده کلاسه 960024 : ملک سکونی به مساحت عرصه 168/20 متر مربع و ..
  10. مزایده اجاره یک قطعه زمین چمن طبیعی واقع در ورزشگاه میلاد (انتهای بلوار استاد معین)
  11. مزایده فروش مصالح ساختمانی مازاد خود شامل لوازم تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی و ...
  12. مزایده واگذاری بهره برداری از سفره خانه سنتی سنگلج به مدت 3 سال در خیابان وحدت اسلامی خیابان فیاض بخش داخل پارک شهر
  13. مزایده کلاسه 9500173 : پلاکثبتی به مساحت دویست و شصت متر مربع و..
  14. مزایده فروش حدود 100 تن آهن آلات ضایعاتی
  15. مزایده فروش تعدادی از خودروهای مازاد بر نیاز خود در کارخانه آبادان
  16. مزایده کلاسه 9300015 : پلاک 291 و ...
  17. مزایده فروش تعدادی از خودروهای مازاد بر نیاز خود در کارخانه رشت
  18. مزایده فروش تعدادی از خودروهای مازاد بر نیاز خود در کارخانه شیراز
  19. مزایده فروش هفت دستگاه آپارتمان واقع در تهران خیابان پاسداران بوستان هفتم پلاک 166 به صورت یکجا و تک واحدی
  20. مزایده فروش مقادیری اقلام موجودی انبار مازاد بر نیاز و اقلام ضایعاتی از قبیل آهن آلات ، قطعات چدن ، قطعات آلومینیوم و استیل


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین استعلام قیمت های روزسه شنبه مورخ1396/08/16

 

  1. استعلام قیمت یک دستگاه چاپگر سوزنی مخصوص صدور دفترچه بانکی
  2. استعلام قیمت وسایل جسمی حرکتی توانبخشی ـ مجموعه تایر تیوب چرخ ویلچر 40 ست ـ ویلچر دستی رنگی کشویی با چرخ جلو باریک و چرخ عقب 20 عدد ـ وانت حمام پلاستیکی به تعداد 2 عدد --- مجموعه تیوب و نوار به تعداد 30 ست ـ مجموعه بایر و تیوب چرخ ویلچر به تعداد 20 ست ـ واکر فلزی به تعداد 250 عدد ـ ـ پشتی طبی مدل ارگونومیک به تعداد 40 عدد ـ کاسه توالت فرنگی به تعداد 50 غعدد ـ واکر گالوانیزه ساده استاندارد به تعداد 10 عدد ـ ع صا سه پایه به تعداد 10 عدد
  3. استعلام قیمت سیم سایپرمترین 60 لیتر ـ سم دیازبتون 40 لیتر سیم چند جزئی کنه کش گیاهی به تعداد 60 بسته ـ سیم چند جزئی فن مدیفام به تعداد 40 بطری
  4. استعلام قیمت صندلی گردون مدیریتی
  5. استعلام قیمت واگذاری امور خدماتی پذیرایی و امور دبیرخانه
  6. استعلام قیمت 243 بسته نوشت افزار
  7. استعلام قیمت 2480 متر اجرای عملیات آبرسانی به سایت های عمران سوله ، اسکان آذین فاز 7 و سایت یادگار فاز 4 شهر جدید هشتگرد
  8. استعلام قیمت 1 لیست لوازم یدکی سردکننده
  9. استعلام قیمت خرید رنگ
  10. استعلام قیمت اجرای طرح انطباق نشانی تلفن ثابت استان در صورت
  11. استعلام قیمت کارت اشتراک نرم افزار کارا 2000 به مدت 6 ماه
  12. استعلام قیمت eset antivirus دو لایسنس 100 کاربره جمعا 200 کاربر به صورت رسمی و امک/ان ثبت ایمیل سازمانی لایسنس می بایست مورد تایید eset خاورمیانه : بسته نرم افزار آنتی ویروس eset نوع بسته بندی قاب پلاستکی مرجع عرضه کننده درگاه ارتباطات جدید
  13. استعلام قیمت خرید آنتی ویروس bitdefender gravitzone business security : بسته نرم افزار آنتی ویروس تک کاربره DVD به همراه کارت لایسنس و دفترچه راهنما جعبه مقوایی نام تجارتی بیت دیفندر
  14. استعلام قیمت کاغذ A4 کپی مکس 80 گرمی اصلی در بسته های 500 برگی ابعاد 297*210MM


ادامه مطلب ...


فهرست عناوین مناقصه های روز دوشنبه مورخ 1396/08/15

  1. مناقصه اجرای عملیات بستر سازی و آسفالت محورهای پیدافک گرمشک+ جنگل گرگی+ جزصالح+ آبگرم ورامین+ علی آباد غدیر
  2. مناقصه تکمیل زیرسازی و ابنیه فنی محور حرمه و زیر سازی و ابنیه فنی محور شریک آباد
  3. مناقصه برقرسانی رشت
  4. مناقصه حفاظت و حراست از اماکن اموال و تاسیسات شرکت گاز استان قزوین
  5. مناقصه ۳۰۲۴/۹۶ خرید کیت کامل انشعابات اصلاح شبکه آب شهرهای استان خوزستان
  6. مناقصه مناقصه بهینه سازی سیستم تامین هوای بریکرهای kv ۲۰ واحدهای ۱ تا ۴ نیروگاه رامین (تامین و نصب تجهیزات)
  7. مناقصه مناقصه خودروهای استیجاری شرکت توزیع نیروی برق ایلام
  8. مناقصه احداث و بهره برداری خطوط لوله انتقال روغن خوراکی در زمینه تخلیه و انتقال روغن خوراکی بصورت B.O.T
  9. مناقصه خرید ۲۰۰ عدد پایه چراغ
  10. مناقصه مناقصه عمومی دومرحله ای واگذاری کلیه عملیات برقرسانی درحوزه های امورتوزیع برق رودسر
  11. مناقصه تاریخ گشایش پاکتهای مناقصه های ۹۶/۱۱ و ۹۶/۱۲پروژه های آنتنی ها
  12. مناقصه ۳۰۲۳/۹۶ خرید کیت کامل انشعابات اصلاح شبکه اب شهر های استان خوزستان
  13. مناقصه مناقصه عمومی دومرحله ای برق رسانی امور
  14. مناقصه تجدید مناقصه واگذاری امور خدمات نظاوت و نگهداری فضاهای جدیدالاحداث پایانه مرزی میلک
  15. مناقصه خرید و اجرای بخشی از شبکه جمع آوری و نصب انشعاب فاضلاب مربوطه به همراه وصول درآمد حاصل از آن- شیراز
  16. مناقصه خرید انواع تابلوی عمومی
  17. مناقصه تکمیل عملیات خاکی و ابنیه فنی محور
  18. مناقصه اجرای عملیات تعریض پل های شیان حوزه شهرستان اسلام آباد غرب
  19. مناقصه تجدید فراخوان ارزیابی کیفی خدمات مشاوره مطالعات سیستم جامع اعلام حریق
  20. مناقصه اجرای عملیات تراش آسفالت و لکه گیری با آسفالت گرم در محورهای اصلی حوزه استحفاظی گرمسار - سمنان


ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 46 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب